AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Hallo! Begynner på universitetet nå til høsten og trenger en ny sekk. Gjerne en som har plass til 15" Mac + bøker og litt diverse, gjerne ikke for dyr. Vurderer Fjällreven, noen som har erfaringer med denne som skolesekk? Tenker kånken. Anonymous poster hash: dbc68...294
Gjest Sukkerbit Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 (endret) Jeg har akkurat kjøpt meg osprey flare. Den er ikke 100% vanntett, men den holder en del og man kan kjøpe ekstra regntrekk i tillegg. Jeg betalte 650 for sekken. Fin farge og er ment til å kunne brukes både til jobb/skole og til fritid. Den har altså til og med en sånn isøks-loop på forsiden i tilfelle man skulle trenge dette Masse lommer og god plass synes jeg Og to sånne penne-lommer Edit: dette med regn tenkte jeg på spesielt fordi jeg sykler 10 min frem og tilbake, men han mannen i sportsbutikken sa at ingen av sekkene deres var 100% regntette. Han sa også at denne sekken var veldig solid og skal tåle en livstid med mye aktivitet. Den har også gode sånne puter og remmer Endret 5. august 2015 av Sukkerbit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå