moon Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 I mitt hode så kan man vanke med enkelte kamerater i perioder mer enn andre kamerater. Og rullere litt på det. Det tilfelle jeg vil fortelle om handler om min samboer og far til mitt barn. La oss kalle han "Sivert". Sivert startet opp et vennskap med en kjekk ung mann "Ronald" i vinter. De hang sammen hele tiden. Trente sammen og spiste sammen og det var regne manctushing på g. Det gjør ikke meg noe for jeg liker å være sosial og koselig at Sivert har en venn med de verdiene som Ronald har. Eller hadde. Ikke vet jeg mer... Uansett. De var mye sammen fordi Ronald jobber offshore og min Sivert jobber mindre offshore pga lite jobb og Ronald halv oss med å renovere huset. Det var veldig koselig med hjelp og på ingen måte tvang vi han til å hjelpe. Vi inkluderte han i alt og han ble kjent med barna våres. Men så i sommer så dro han på jobb som han pleier. Men direkte dro i bryllup i utlandet, så avgårde på backpacking og deretter på jobb igjen og så på hytta og så har vi ikke sett han nærmest.. jeg vet Sivert har sett ham ett par ganger i gården her men han kom ikke inn å hilste på oss andre. Han hadde en avtale om å kikke på noe veranda greier, men kom aldri. Jeg så at Sivert ble lei seg av å vente 3 timer på Ronald. Jeg følte nesten for å kjefte litt på Ronald men jeg er jo ikke mora til Sivert så det blir jo litt rart.. () Kontakten er liksom helt vekk. Jeg savner "felleskapet" med trening og middager og turer. Det må da finnes ett navn for folk som bare skifter ut venna sine sånn som dette? Føler han har rett og slett brukt oss og dumpa oss. Er dette en egen kategori mennesker ?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Kan være han følte for å se andre etterhvert.. Sånn som fort skjer når man går for tett oppi hverandre over lengre tid. Og kanskje lei av å arbeide på huset? Anonymous poster hash: 0c937...c4c
moon Skrevet 5. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2015 Kan være han følte for å se andre etterhvert.. Sånn som fort skjer når man går for tett oppi hverandre over lengre tid. Og kanskje lei av å arbeide på huset? Anonymous poster hash: 0c937...c4c Jeg ville jo ikke at han skulle se dt som en plikt for å henge med oss... Han er liksom singel og vi presanterte han for andre folk og ville gjerne "dele" han med andre. For han er en fantastisk fyr. Vi savner han vi. Vi er ærlig på det. Du har nok rett. Han fortalte at de fleste han kjente hadde enten for lite tid til venner pga familie eller så hadde de dårlige verdier. Og han ville ikke ha så mye kontakt med de vennene mer.. kanskje vi ikke var bra nok for han ?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Men hvor lenge er det siden kontakten dabbet av da? Anonymous poster hash: 0c937...c4c
moon Skrevet 6. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2015 Men hvor lenge er det siden kontakten dabbet av da?Anonymous poster hash: 0c937...c4c Jeg vil si ett på måneder.... noe tips om hva jeg bør gjøre for å få tilbake kontakt?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Det er ikke dere som har blitt "brukt", det er jo han, om noen Anonymous poster hash: e83eb...f09
OnFire Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Haha, hvorfor mener du at dette er å stadig bytte venner? Du vet antagelig ikke så mye om hva som har skjedd her, og det er uansett bare ett tilfelle? 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #8 Skrevet 6. august 2015 Kanskje han bare har møtt noen og er på date? Eller at det ikke går så bra med han. Send han melding og si at dere savner han da har dere vært så tette, kan dere vel ta turen innom og se om alt et bra Anonymous poster hash: ed049...856
moon Skrevet 6. august 2015 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2015 Kanskje han bare har møtt noen og er på date? Eller at det ikke går så bra med han. Send han melding og si at dere savner han da har dere vært så tette, kan dere vel ta turen innom og se om alt et bra Anonymous poster hash: ed049...856 Vi ville ikke mase og det er vel ikke tett? Han bor med noen folk og der trenger liksom ikke vi dukke opp. Jeg har skrevet melding og jeg fikk svar og han kom opp i går.. kanskje det løsner seg dette her !
moon Skrevet 6. august 2015 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2015 Det er ikke dere som har blitt "brukt", det er jo han, om noen Anonymous poster hash: e83eb...f09 Hva mener du med det? Vi har andre som hjelper til også hvis det er arbeid du hinter til.. Han hadde så mye fritid akkurat da så han ville mer enn gjerne hjelpe til
moon Skrevet 6. august 2015 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2015 Haha, hvorfor mener du at dette er å stadig bytte venner? Du vet antagelig ikke så mye om hva som har skjedd her, og det er uansett bare ett tilfelle? Jeg vet ikke helt.. bare en mage følelse. . Av hva han har fortalt.. men kan jo hende det endrer seg nå når sommeren er snart over
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 De siste par årene har jeg fått noen venner som viser seg å være slitsomme, så jeg tenker å la kontakten dabbe av. Anonymous poster hash: dc348...31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå