AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Ser det er veldig mange oslodamer på nettdating, og siden jeg synes det er mange interessante damer der så lurer jeg på følgende: Hvordan ser dere på å bli kontaktet av menn fra bygda/mindre byer ? Er det ok om vedkommende bor en time unna byen, eller kanskje to timer unna, eller er det bare bygutter som gjelder? Nå er jeg 35 år og bor ca 90 minutt unna Oslo, hva tenker dere? Også på generellt grunnlag? Anonymous poster hash: 7df7a...26b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Så lenge han er villig til å flytte til Oslo og ikke har odel så er det definitivt interessant. Anonymous poster hash: 4ac50...5cc 1
solfaktor1 Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Ja, men det er jo mange Oslodamer som helst vil bli boende i Oslo, så det er absolutt verdt å tenkte på om du er villig til å flytte til byen eller i hvertfall nærmere. Finnes jo alltids noen som vil ut fra byen også da selvfølgelig!
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Dater en som bor fem timer unna og i en knøttliten bygd. Flytter mer enn gjerne til han om alt går smooth. Håper og tror på dette Vil vekk fra Oslo jeg da Anonymous poster hash: e2eea...86a 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Kan spørre oslomenn om det samme, gidder dere å date damer som bor langt unna?Anonymous poster hash: ee6fc...d21
HerKommerMummi Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Jeg vil gjerne bo på bygda hvis jeg møter en bra kar. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Det er jo kvinneoverskudd i Oslo, så noen må finne mennene andre steder :-P Anonymous poster hash: 7df7a...26b 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 Kommer an på. Jeg er opprinnelig fra bygda, men trives best i byen, bor her nå, og skal fortsette å bo her. At en mann er fra bygda, trenger ikke bety noe, så lenge han er et bymenneske. Anonymous poster hash: 17c03...946
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #9 Skrevet 5. august 2015 Nei. Skal jeg flytte fra Oslo blir det til en annen storby i utlandet. Har ingen interesse av bygd eller tettsted. Anonymous poster hash: 84bc2...ae1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #10 Skrevet 5. august 2015 På generelt grunnlag er det ingen problem åat du bor litt utenfor byen. Om du derimot er fast bestemt på å ikke flytte, så kan det bli litt mer utfordrende. Jeg bodde selv i Oslo da jeg møtte en mann som bodde litt utenfor byen. Vi møttes på halvveien mht. bosted da vi flyttet sammen og bosatte oss omtrent midt mellom hvor jeg hadde bodd i byen og hvor han hadde bodd utenfor byen. Anonymous poster hash: e15c9...5a2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #11 Skrevet 5. august 2015 Ser det er veldig mange oslodamer på nettdating, og siden jeg synes det er mange interessante damer der så lurer jeg på følgende: Hvordan ser dere på å bli kontaktet av menn fra bygda/mindre byer ? Er det ok om vedkommende bor en time unna byen, eller kanskje to timer unna, eller er det bare bygutter som gjelder? Nå er jeg 35 år og bor ca 90 minutt unna Oslo, hva tenker dere? Også på generellt grunnlag? Anonymous poster hash: 7df7a...26b Helt supert Anonymous poster hash: f60aa...8d5
avida30 Skrevet 6. august 2015 #12 Skrevet 6. august 2015 Åh, jeg trodde du skulle skrive at du var en sånn en fra "der ingen skulle tru at nokon kunne bu" - og hadde selv bare vært positiv til det 90 minutter unna Oslo er ingenting, og langt i fra noe "bygdegutt". Jeg flytter gjerne ut av Oslo med drømmemannen.
volvo22 Skrevet 6. august 2015 #13 Skrevet 6. august 2015 Åh, jeg trodde du skulle skrive at du var en sånn en fra "der ingen skulle tru at nokon kunne bu" - og hadde selv bare vært positiv til det 90 minutter unna Oslo er ingenting, og langt i fra noe "bygdegutt". Jeg flytter gjerne ut av Oslo med drømmemannen. Så bra at det finnes sånne som deg ! Vi på bygda trenger sånne damer !
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #14 Skrevet 6. august 2015 Åh, jeg trodde du skulle skrive at du var en sånn en fra "der ingen skulle tru at nokon kunne bu" - og hadde selv bare vært positiv til det 90 minutter unna Oslo er ingenting, og langt i fra noe "bygdegutt". Jeg flytter gjerne ut av Oslo med drømmemannen. Da tror jeg ikke du har vært 90 minutter utenfor byen. Har selv familie på et sted ca 90 min unna Oslo. Det er så til de grader bygd der. Alle kjenner alle, folk vet mer om deg enn du gjør selv, folk er trangsynte og enkle(spesielt de som er 50+), du er avhengig av bil for å komme deg rundt, masse gårder, skog og jorder. Og det florerer av unge mødre og rånere der. Men er sikkert fint for de som kun ønsker et standard A4-liv uten at det skjer noe spennende. Er jo mye billigere å bo der enn i byen også. Anonymous poster hash: 17c03...946
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #15 Skrevet 6. august 2015 De fleste "Oslodamer" ee ikke fra Oslo, men har flyttet dit pga studier, jobb osv. Og de fleste trekker ut igjen av byen og gjerne litt nærmere familien sin igjen når de skal stifte sin egen familie da en enebolig i Oslo koster rundt 10 mill å kjøpe. Du har nok god sjans TS, men hør angående langtidsplaner. Hvis du nekter å flytte fra ditt hjemsted og hun er fast bestemt på å bli i Oslo eller flytte til sin egen hjembygd etter hvert så er det neppe liv laga. Mannen og jeg traff hverandre i Oslo pga jobb og studier. Vi endte opp med å bosette oss på et helt nytt sted ca 3 mil utenfor Oslogrensen.Anonymous poster hash: 6478a...615 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #16 Skrevet 6. august 2015 Jeg er fra Oslo og er sammen med en fra et lite bygd. Vi har det bra:)Anonymous poster hash: c651b...454
Jessheim01 Skrevet 6. august 2015 #17 Skrevet 6. august 2015 Oslodamer har vell nok av oslomenn å velge i ?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #18 Skrevet 6. august 2015 Jeg har kjæreste fra (Asker-)bygda. Ikke noe problem Anonymous poster hash: b55a7...a7b 1
Trøndermann Skrevet 8. august 2015 #19 Skrevet 8. august 2015 Jeg vil gjerne bo på bygda hvis jeg møter en bra kar. Hva er som tiltrekker deg med bygda da ?
HerKommerMummi Skrevet 8. august 2015 #20 Skrevet 8. august 2015 Hva er som tiltrekker deg med bygda da ? Veldig glad i naturen, dyr og ro. Skal nok aldri bo i Oslo sentrum igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå