Gjest O.G. Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Ok, da har jeg noen øl og intet å gjøre kveld og da må vi kose oss bittelitt med en tarot. Dere blir med på det ja? Reglene er som følger. 1. Du elsker Carlsberg øl. 2. Du poster et spørsmål under nick og er singel. 3. Du venter på svar. 4. Som kommer senere enn du egentlig vil vedkjenne deg at du liker. 5. Husk å gi tilbakemelding, jeg vil ikke klare å forbedre meg hvis ikke jeg får det. 6. Du må ha minst 200 innlegg under nick for å få kort. Vi skal bruke Vanessa Tarot og jeg kommer til å hefte ved kortet ditt i siteringen.
minister-mio Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Jeg har i det siste hatt en følelse av at det vil skje meg noe... Som om jeg vil bli utsatt for noe... Hva dreier dette seg om? 1
Gjest imperio Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Kommer jeg til å finne en type i løpet av August?
SRC Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Kommer hverdagen min til å se litt lysere ut i nærmeste fremtid?
Gjest O.G. Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Jeg har i det siste hatt en følelse av at det vil skje meg noe... Som om jeg vil bli utsatt for noe... Hva dreier dette seg om? Elskerne. Hmm, ser ut til at noen store valg kommer din vei snart.
Gjest O.G. Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Kommer jeg til å finne en type i løpet av August? 6/Sverd. Niks, ikke før i september.
Gjest O.G. Skrevet 5. august 2015 #9 Skrevet 5. august 2015 Hvordan ser høsten ut? Vognen. Stødig kurs til noe bedre.
Gjest O.G. Skrevet 5. august 2015 #10 Skrevet 5. august 2015 Kommer hverdagen min til å se litt lysere ut i nærmeste fremtid? Skjebnehjulet. Ja, kommer en sjanse til noe bedre snart, opp til deg å identifisere hva det er.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #11 Skrevet 5. august 2015 Vil jeg noen ganger få sex med O.G.? Anonymous poster hash: 5d5dc...5b8
Gjest imperio Skrevet 5. august 2015 #12 Skrevet 5. august 2015 Tusen takk for at du gjør slike tråder. Synes det er spennende Synes ikke du gjør noe galt.. Så vet ikke helt hva du kan gjøre bedre. Du er rask (altså tar ikke 40 min før vi får svar) og du skriver kort og enkelt
Gjest O.G. Skrevet 5. august 2015 #13 Skrevet 5. august 2015 Hvordan blir sommeren 2016? Narren. Ser ut til at det blir en kjempesommer på deg neste år hvor alt er mulig.
Gjest O.G. Skrevet 5. august 2015 #14 Skrevet 5. august 2015 Vil jeg noen ganger få sex med O.G.? Anonymous poster hash: 5d5dc...5b8 Djevelen. Store sjanser for det hvis du er en pen høy mørk mann som tåler en kvinne som sjefer i sengen.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. august 2015 #15 Skrevet 5. august 2015 Nysingel og klar for livet! Korleis vert hausten min?
Gjest O.G. Skrevet 5. august 2015 #16 Skrevet 5. august 2015 Tusen takk for at du gjør slike tråder. Synes det er spennende Synes ikke du gjør noe galt.. Så vet ikke helt hva du kan gjøre bedre. Du er rask (altså tar ikke 40 min før vi får svar) og du skriver kort og enkelt Takk, trivelig sagt.
Gjest O.G. Skrevet 5. august 2015 #17 Skrevet 5. august 2015 Nysingel og klar for livet! Korleis vert hausten min? Styrken. Blir bra, du må sjefe litt da og vise hvem som er sjefen, men det ser ut til at du/dere vil trives med det.
fullførsetningen Skrevet 5. august 2015 #18 Skrevet 5. august 2015 Narren. Ser ut til at det blir en kjempesommer på deg neste år hvor alt er mulig. Alt er mulig til og med? Det høres jo fantastisk ut om det skulle inntreffe. Så da får jeg leve i håpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå