Crazee Skrevet 11. september 2004 #1 Skrevet 11. september 2004 Vel, spelet "The Crimson Room" var populært, så kanskje det neste rommet er det òg? http://www.fasco-csc.com/works/bluechamber/index_e.php
Gjest Tabby Skrevet 11. september 2004 #2 Skrevet 11. september 2004 Uff nå blir jeg vel sittende oppe en god stund nå da... Må jo sjekke ut dette også...
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2004 #8 Skrevet 12. september 2004 Prøvd denne? http://www.albartus.com/motas/
Lumiah Skrevet 12. september 2004 #9 Skrevet 12. september 2004 Klarte den! Var litt lettere enn de to andre synes jeg.
jolie Skrevet 13. september 2004 #10 Skrevet 13. september 2004 Problem? Næh, sier du det? Føler meg så dum når det kommer til slike ting. Enda jeg er en rimelig oppegående jente altså Så, Crazee - dataguruen min - du loser meg trygt gjennom denne og du? Jeg har funnet penn (fra skuffen), en hul 'propp' (fra røret på veggen) og et ark (fra under puta i stolen). Har også fått fram help me-teksten. Finner seriøst ikkeno mer, jeg.
Crazee Skrevet 13. september 2004 Forfatter #11 Skrevet 13. september 2004 Næh, sier du det? Føler meg så dum når det kommer til slike ting. Enda jeg er en rimelig oppegående jente altså Så, Crazee - dataguruen min - du loser meg trygt gjennom denne og du? Jeg har funnet penn (fra skuffen), en hul 'propp' (fra røret på veggen) og et ark (fra under puta i stolen). Har også fått fram help me-teksten. Finner seriøst ikkeno mer, jeg. Røsk biletet ned frå veggen. Det røyret i veggen er forresten eit gammalt meldingssystem - meldingar blir sendt via trykkluft i ein liten behaldar. Så kjem vel verste spoiler: Telefonen - har du nokon gong sendt SMS?
jolie Skrevet 14. september 2004 #12 Skrevet 14. september 2004 Hihi, jeg fikk goood hjelp av Tabby tidligere i dag, men sløv som jeg er glemte jeg jo å fortelle det. Så ja, jeg har kommet meg igjennom. Neste gang skal jeg ha litt mer tålmodighet og greie det helt på egen hånd - lover! Jaaada Men takk likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå