Gå til innhold

Bryllup med få gjester?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er det noen her som har erfaring med å ikke invitere alle venner/hele familien? Noen som bare har hatt venner der? Hva med å ha en fest senere for familien eller "resten"? Har folk blitt fornærmet? 

Hele familien blir ikke invitert uansett da jeg/vi ikke har godt forhold til alle i familien. Hvis alle kommer blir stemningen falsk. Men tenker å sile ut enda mer og bare ta med mor og søsken fra min side. Tenker at det vårt bryllup og vår dag, men allikevel...

Noen erfaringer?

Hilsen forvirret 

Anonymous poster hash: 35194...64e
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg valgt den delen av familie som du vil ha på selve dagen. Vennefest etterpå

Anonymous poster hash: 39f4a...9ff

Skrevet

I vår familie ville ingen blitt fornærmet om de ble invitert til "fest" på senere tidspunkt. Men noen må absolutt føle seg som andrerangsgjester ved slikt...Skjønner ikke hvorfor. Er bare å si nei om en ikke vil delta.

Hva med enkel middag med venner og familie etter kirken/tinghuset? Etterfulgt av enkel fest hjemme hos dere/i lokale. Er det ikke likegreit å bare ha alle på en gang? Jeg selv føler familien isåfall bør få anledning til å feire med dere selve dagen og så heller invitere venner på senere tidspunkt.

Skrevet

Hei.

Er det noen her som har erfaring med å ikke invitere alle venner/hele familien? Noen som bare har hatt venner der? Hva med å ha en fest senere for familien eller "resten"? Har folk blitt fornærmet? 

Hele familien blir ikke invitert uansett da jeg/vi ikke har godt forhold til alle i familien. Hvis alle kommer blir stemningen falsk. Men tenker å sile ut enda mer og bare ta med mor og søsken fra min side. Tenker at det vårt bryllup og vår dag, men allikevel...

Noen erfaringer?

Hilsen forvirret 

Da min bror giftet seg inviterte de kun meg, våre foreldre, søstere hennes (med kjæreste) og hennes bestevenninne. 

Et halvt år etterpå hadde de en ny bryllupsseremoni hvor hele hennes familie var invitert. Har aldri vært fornærmet for at jeg ikke fikk være med på den seremonien.

Skrevet

Vi hadde få gjester. Kjernefamilien (søsken, foreldre, besteforeldre), og totalt seks av våre nærmeste venner. Ja, det ble dramatikk og noen ble ekstremt fornærmet. Men jeg kan stå inne for alle avgjørelser, og har en begrunnelse, så følte det var innafor

Skrevet

Hei.

Noen erfaringer?

Hilsen forvirret 

Det er deres dag, deres bryllup. Gjør det DU føler er riktig, ikke gjør noe fordi du må!

Skrevet

Når jeg har nevnt bryllup så blir det ikke stort. så har folk allerede rukket å bli fornærmet. men det får de bare bli jeg vil ikke ha stort bryllup og jeg gidder ikke ha det for å skåne følelsene til folk. 

Anonymous poster hash: c18a3...ea6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...