AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Har snart vært separert i 2 år. Når får man skillsmissepapirene av fylkesmannen? Eller er dette noe jeg må hente selv? Anonymous poster hash: b0ef7...784
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Du må søke om skilsmisse. Om du har husket å ta ut seperasjon da (ikke bare flyttet fra hverandre) Anonymous poster hash: 7fef0...301 1
Fliko Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Ok, ja det tok vi ut for snart to år siden. Så man må søke om skillsmisse også? Trodde det var litt sånn automatisk på en måte jeg ☺️
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Det må du søke på Anonymous poster hash: 7aebf...b39
Carrot Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Du kan søke etter ett år. Hvis den ene part nekter kan du måtte vente, etter to år kan ikke noen av partene lengre nekte..
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Du kan søke etter ett år. Hvis den ene part nekter kan du måtte vente, etter to år kan ikke noen av partene lengre nekte.. Feil. Du søker etter ett år, og hvis den andre nekter går den igjennom likevel, det tar bare noen uker ekstra, fordi den andre parten skal motta et brev med en tilsvarsfrist. Skilsmisse er en rettighet i Norge, som man ikke trenger å bli enig om. Anonymous poster hash: 5db31...bbd
Fliko Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Aha! takk for svar dere, nå ble jeg litt klokere. Ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå