AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Nevøen til kjæresten skal døpes. Hva skal jeg gå med?? Er redd for å være for pyntet/upyntet. Vi har ikke vært kjærester lenge og det er første gangen jeg møter familien. Jeg er 22. Har aldri vært i dåp før Anonymous poster hash: 3aca1...5a8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Penkjole evt pen tunika, skjørt og bluse, dress og skjorte. Ikke vise særlig hud eller utrigning. Anonymous poster hash: 8d906...9f6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Eller bunad. Anonymous poster hash: 8d906...9f6 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Har du bunad kan du bruke det. Skjørt eller kjole (med anstendig lengde, dvs nærmere knelangt enn rompekort). Fin topp eller bluse til skjørtet(ikke gjennomsiktig) Selv har jeg ikke sansen for klær/antrekk i helsvart(bortsett fra svart skjørt eller bukse) i barnedåp, men jeg er muligens bare litt sær der. Anonymous poster hash: f5215...76a 1
norway Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 En pen kjole, som ikke er for avslørende. Gjerne blått, siden det er en gutt.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Jeg har pleid å gå med en pen sommerkjole. Stylet med smykker, høye hæler, oppsatt hår og sminke, fungerer det veldig bra. Evt skjørt og bluse, eller bunad om du har. Anonymous poster hash: 6d048...930
peppermyntete Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Bunad hvis du har. Hvis ikke en pen kjole (jeg tenker man lar være svart og kanskje andre veldig mørke farger) som ikke er for kort eller for utringet. Så kan du bruke tilbehør som du vil, lett å stikke noe i veska om du føler deg for pyntet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå