Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om det går an å fjerne dropside-siden av sengen? Tanken er at en unngår kant, samt kan få babyen enkelt over i sengen vår ved samsoving. Erfaringer taes imot med takk!

Anonymous poster hash: cf1e4...776

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om det går an å fjerne dropside-siden av sengen? Tanken er at en unngår kant, samt kan få babyen enkelt over i sengen vår ved samsoving. Erfaringer taes imot med takk!

Mente ved amming.. TS.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Er det den på barnas hus du mener? Hvis så ville jeg ikke gjort det. Synes senga blir veldig ustabil uten alle veggene. Hadde heller gått for besside crib eller chicco next to me krybbe spm er beregnet for det bruket

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lux og senga helt inntil. Det er ikke mange mm om å gjøre hvor senga og sprinkelsenga er i samme høyde, så drar bare forsiktig hele babynestet over i sengå v amming, og bærer tilbake etterpå. Fungerer veldig fint, dropsiden er nede ja :)

Anonymous poster hash: a101a...fc0

Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg har lux og senga helt inntil. Det er ikke mange mm om å gjøre hvor senga og sprinkelsenga er i samme høyde, så drar bare forsiktig hele babynestet over i sengå v amming, og bærer tilbake etterpå. Fungerer veldig fint, dropsiden er nede ja :)

Spørsmålet er om den kan fjernes? Vi også har drop siden ned, men de gangene vi har tatt den av virker den veldig usabil

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er om den kan fjernes? Vi også har drop siden ned, men de gangene vi har tatt den av virker den veldig usabil

Ååh, ser jeg leste feil da ja :)

Går kanskje an å legge et teppe over "kanten" så overgangen blir mer myk?

Jeg støtter kropp og hode til lillemann når jeg drar han over til senga vår her, men bunnen på babynestet jeg lagte er ekstra tykk uansett mtp den kanten han "må" skli over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...