AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Jeg setter inn penger til sparing hver mnd. Noe i fond og noe til buffer konto. Buffer konto blir ikke brukt. Totalt har jeg 400.000 til sammen. Hvordan ser banken på meg som kunde? Er det så mye folk pleier å ha?Anonymous poster hash: 8f63f...401
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Eier du bolig? Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: c860f...6ae
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Hvor mye sparer du i måneden? Anonymous poster hash: c860f...6ae
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Hvis du vil vite hvordan banken ser på deg som kunde, så må du jo nesten spørre banken. Vi kan ikke vite det uten å vite mer om deg. Eier du bolig? Hvor gammel er du? Har du ett langvarig forhold til banken din? Det er slike ting som også spiller inn i forhold til hvordan banken ser på deg som kunde. Selv hadde jeg spart meg mye penger, jobbet fast i alle år og hatt fast inntekt m.m, men banken så på meg som usikker fikk jeg vite. Dette var fordi jeg aldri hadde hatt lån hos dem, så de visste ikke hvordan jeg var ift å nedbetale gjeld m.m. Når jeg nå sist var i møte med banken spurte de om det var noe jeg trengte, da jeg var en de så på som en verdifull og god kunde, da jeg hadde alle lån samlet hos dem, betalte det jeg skulle og har hatt ett langvarig forhold til dem m.m. Dette til tross for at jeg har mye mindre på sparekonto og buffer i dag enn jeg hadde for 10 år siden. Og det henger jo igjen sammen med at jeg har flere utgifter, mer lån, små barn, sparer for barna mer enn for meg selv m.m. Så merkelig nok er jeg en mer verdifull kunde for banken i dag, enn for 10 år siden, selv om jeg selv syns jeg har mindre råd nå enn da. Anonymous poster hash: d17e8...e81
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Rundt 40 og har egen bolig. Gjeld på 1.400.000 Boligverdi er på 2.5Anonymous poster hash: 8f63f...401
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Da er det vel kanskje ganske normal? Anonymous poster hash: c860f...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå