LadyGirl Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Min hvite skjorte hang for tørk, men en uventet storm kom så skjorta ble blåst vekk til hengende over ett rekkverk. Det er svakt gule flekker og vanish fjerner det ikke... Hva annet kan jeg gjøre nå? Vil så gjerne redde den hvite skjorten min.
Pinkee Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Hva er den laget av? Bomull så kan du prøve klorin. Et annet triks er å blande tøyvask for hvitt tøy i en kjele, løs det godt opp. Legg oppi skjorta, og sett kjelen på komfyren, på svakeste stillet. Så lar du den stå der til vannet begynner å bli skikkelig varmt. Bør helst ta flere timer. Er utrolig hvor mange rare flekker som er blitt borte på den måten. Bare husk å ikke røre i det, gjerne trykke litt ned, men ikke rør.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Hva er den laget av? Bomull så kan du prøve klorin. Et annet triks er å blande tøyvask for hvitt tøy i en kjele, løs det godt opp. Legg oppi skjorta, og sett kjelen på komfyren, på svakeste stillet. Så lar du den stå der til vannet begynner å bli skikkelig varmt. Bør helst ta flere timer. Er utrolig hvor mange rare flekker som er blitt borte på den måten. Bare husk å ikke røre i det, gjerne trykke litt ned, men ikke rør. Er bomull ja. Og takk for tips skal se om jeg får forsøkt det! Anonymous poster hash: afe55...7e8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Er bomull ja. Og takk for tips skal se om jeg får forsøkt det! Anonymous poster hash: afe55...7e8 ops skulle ikke poste som anonym Anonymous poster hash: afe55...7e8 1
mereo Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Gallesåpe kan du jo prøve. http://www.clasohlson.com/no/Gallesåpe/Pr342109000
LeneXCII Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Synes Biotex flekkfjerner (spray) virker mye bedre enn Vanish! F eks oljeflekker tar Biotex uten problemer men da jeg forsøkte med Vanish fordi butikken ikke hadde Biotex ble jeg skuffet.
@laide^ Skrevet 8. august 2015 #8 Skrevet 8. august 2015 Den gallesåpen fra clas ohlson er den jeg synes fjernet flest flekker, den anbefaler jeg!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #9 Skrevet 8. august 2015 Biotex er fantastisk! Anonymous poster hash: 9ebe8...4e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå