Gå til innhold

Flekk gikk ikke vekk med vanish, hva annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min hvite skjorte hang for tørk, men en uventet storm kom så skjorta ble blåst vekk til hengende over ett rekkverk. Det er svakt gule flekker og vanish fjerner det ikke...

Hva annet kan jeg gjøre nå? Vil så gjerne redde den hvite skjorten min. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er den laget av? Bomull så kan du prøve klorin. Et annet triks er å blande tøyvask for hvitt tøy i en kjele, løs det godt opp. Legg oppi skjorta, og sett kjelen på komfyren, på svakeste stillet. Så lar du den stå der til vannet begynner å bli skikkelig varmt. Bør helst ta flere timer. Er utrolig hvor mange rare flekker som er blitt borte på den måten. Bare husk å ikke røre i det, gjerne trykke litt ned, men ikke rør. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er den laget av? Bomull så kan du prøve klorin. Et annet triks er å blande tøyvask for hvitt tøy i en kjele, løs det godt opp. Legg oppi skjorta, og sett kjelen på komfyren, på svakeste stillet. Så lar du den stå der til vannet begynner å bli skikkelig varmt. Bør helst ta flere timer. Er utrolig hvor mange rare flekker som er blitt borte på den måten. Bare husk å ikke røre i det, gjerne trykke litt ned, men ikke rør. 

Er bomull ja. Og takk for tips skal se om jeg får forsøkt det! :)

Anonymous poster hash: afe55...7e8

AnonymBruker
Skrevet

Er bomull ja. Og takk for tips skal se om jeg får forsøkt det! :)

ops skulle ikke poste som anonym :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Synes Biotex flekkfjerner (spray) virker mye bedre enn Vanish! F eks oljeflekker tar Biotex uten problemer men da jeg forsøkte med Vanish fordi butikken ikke hadde Biotex ble jeg skuffet.

Skrevet

Den gallesåpen fra clas ohlson er den jeg synes fjernet flest flekker, den anbefaler jeg!

AnonymBruker
Skrevet

Biotex er fantastisk!

Anonymous poster hash: 9ebe8...4e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...