Gå til innhold

Den store musetråden, for de som liker det

Anbefalte innlegg

Gjest Godjente
Skrevet

Wow, du er veldig modig Godjente :)

Er jo bare en truse ;)

• Liker 1
Skrevet

Noe annet enn de andre pysene her inne, skal sies.

Anonymous poster hash: 886f0...197

Skrevet

Snakker du for deg selv også? Siden du åpenbart er kvinne og har vært inne på den tråden selv?

Anonymous poster hash: e5c29...ff5

Nei, det har jeg ikke. Er overhodet ikke interessert i å se bilder av underlivet til ukjente menn, tro det eller ei.

Anonymous poster hash: 610be...3fb

• Liker 1
Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Er overhodet ikke interessert i å se bilder av underlivet til ukjente menn, tro det eller ei.

Anonymous poster hash: 610be...3fb

Hva gjør du i denne tråden isåfall? Tror ikke på at du ikke har vært inne i den penistråden.:P

• Liker 1
Skrevet

Jeg er skeptisk til å legge ut bilde fordi jeg har en sånn mus som KG-folket elsker å hate: Store og rynkete indre kjønnslepper. Ikke er den glattbarbert heller :P

Jeg har hatt mye komplekser for underlivet mitt i yngre dager og er redd de skal komme tilbake når jeg pepres med negative kommentarer her inne.

Heldigvis har jeg en kjæreste som forguder fitta mi, og det er selvsagt det viktigste, men det betyr ikke at jeg vil ta lett på det hvis et fremmed nett-troll kommenterer hvor fæle kjønnslepper jeg har.

Anonymous poster hash: 1b07b...549

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Jeg er skeptisk til å legge ut bilde fordi jeg har en sånn mus som KG-folket elsker å hate: Store og rynkete indre kjønnslepper. Ikke er den glattbarbert heller :P

Jeg har hatt mye komplekser for underlivet mitt i yngre dager og er redd de skal komme tilbake når jeg pepres med negative kommentarer her inne.

Heldigvis har jeg en kjæreste som forguder fitta mi, og det er selvsagt det viktigste, men det betyr ikke at jeg vil ta lett på det hvis et fremmed nett-troll kommenterer hvor fæle kjønnslepper jeg har.

Mus er mus :)

Endret av Winza
  • Liker 2
Skrevet

Syns fitta di hørtes deilig ut jeg :) store indre kjønnslepper = <3

• Liker 2
Skrevet

l_19572181_001.jpg

Min har en sånn kul lysende logo

Skrevet

Syns fitta di hørtes deilig ut jeg :) store indre kjønnslepper = <3

Ja, dere finnes heldigvis, dere menn som liker slikt!

Trodde forresten ikke det var mulig å legge ut bilder som AnonymBruker? Har ihvertfall ikke lyst til at et sånt bilde skal assosieres med mitt brukernavn her inne :P

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Trodde forresten ikke det var mulig å legge ut bilder som AnonymBruker? Har ihvertfall ikke lyst til at et sånt bilde skal assosieres med mitt brukernavn her inne :P

Alle fitter er jo vel deilige :) Jeg forstår meg ikke på de som ikke liker en fordi den er sånn og sånn :P Heldigvis så er ikke fokusen på det likedan som mange damer sitt fokus på størrelsen på peniser :)

Endret av Winza
  • Liker 3
Skrevet

Det går an og poste som anonym bruker jeg har selv postet på penis tråden som AB

Kom igjen du har sikkert en veldig pen rose :-)

Anonymous poster hash: 94caa...193

Gjest Godjente
Skrevet

Nå vil vi gjerne se resten av godsakene Hadde vært greit å ligge mellom bena dine hehe. :P

;)

Skrevet

Tråden har blitt ryddet for avsporinger, latterliggjøring, sexprat samt svar til dette

Nikee, mod.

Skrevet

Jaa! Enda en Juletråd! :tree:

Anonymous poster hash: b6ca7...839
  • Liker 2
Annonse
Skrevet

Noen som vet om en side man kan poste bilder på anonymt og lime inn lenken her?:-)

Anonymous poster hash: d3658...488

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er ikke ts, men herregud for noen feige damer! Og dårlig humor :fnise:

Ja, man er kjempefeig fordi man ikke vil blotte seg på nettet

:sarkasme:

• Liker 1
Skrevet

Ja, man er kjempefeig fordi man ikke vil blotte seg på nettet

:sarkasme:

Er helt enig med deg i det. Men på den annen side....alle som klikker seg inn på denne tråden vet utmerket godt hva den handler om. At man er nysgjerrig på å se Kg brukernes mus er jo bare en naturlig greie. Ikke noe ondskapsfullt i det :) Desutten kan man poste bilde som anonym bruker, så ingen har noen verdens mulighet til å spore dette og avsløre noenting.

Anonymous poster hash: 20baf...858

Skrevet

Er jo bare en truse ;)

Hvilken preferanser har du? :) Modig!

Anonymous poster hash: 71ba2...3f6

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet om en side man kan poste bilder på anonymt og lime inn lenken her?:-)

Anonymous poster hash: d3658...488

Ser vel ut til at mange bruker bildr.no

Anonymous poster hash: f7629...36a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...