AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #41 Skrevet 6. august 2015 Hadde jo ikke gått ut uten tamponger hvis det var bare to dager igjen, da. Men greit nok. Har vanskeligere for å forstå behoved for kondomer i et bryllup. Anonymous poster hash: 8b379...670 Fint for deg at du har stålkontroll på hele livet da. Jeg glemmer stadig vekk å ta med tamponger selv om jeg allerede har mensen og vet jeg skal være borte hele dagen. Ja, det er mitt problem. Men det er da hyggelig å hjelpe folk med problemene sine. Anonymous poster hash: 55536...26b 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #42 Skrevet 7. august 2015 Vi hadde en kurv på det største toalettet på selskapslokalet når vi giftet oss og når jeg var på do så jeg at flere hadde benyttet seg av tingene som den inneholdt. Ser virkelig ikke hva problemet er, brukes det ikke, så brukes det ikke og det er da ikke noe å gjøre narr av at vertskapet trenger litt praktisk om gjestene trenger noe og det langt til nærmeste åpne butikk/kiosk en lørdagskveld.Anonymous poster hash: c2092...f29 1
Luckiness Skrevet 7. august 2015 #43 Skrevet 7. august 2015 I utgangspunktet var jeg imot dokurver. Da man enkelt kan ta med seg en tampong, strømpebukse, leppepomade og fliseklemmer selv just in case. Men var i et bryllup som hadde enkel dokurv. Var noen bind, truseinnlegg, hårspray, neglefil, håndkrem og sikkert noe jeg har glemt. Jeg bruker vanligvis ikke hårprodukter, men utover kvelden da jeg så meg i speilet følte jeg håret stod til alle kanter. Og da var hårsprayen i dokurven god å ha Forslag: Tamponger, bind, neglelakk (blank til bruk på hull i strømpebukser), hårpudder for volum, hårspray, håndkrem, spraydeodorant (så ikke alle gnikker seg i samme), strømpebukse, fliseklemmer, sminkeservietter (maskara utover etter rørende taler...), plaster. Kondomer er en uting synes jeg...Ekstremt harry...Greit at bryllup får en i romantisk modus...Men om en absolutt må ha sex med forloveren til bruden utover kvelden/etter festen så får man ha en kondom i lommeboken selv. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #44 Skrevet 8. august 2015 Det må bli dyrt til slutt? Ser flere nevner strømpebukser og da må man vel ha flere enn en? Eller kjøper dere 5-pakk på europris? Neglelakk er heller ikke billig. Noen nevner leppestift og concealer - ikke billig med mindre man kjøper noe rask fra nille. Hårspray er fort en hundrelapp. Tamponger, bind og truseinnlegg? Hvor kravstore er folk, da? Anonymous poster hash: a70d5...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #45 Skrevet 9. august 2015 Blir litt glad av sånne tråder, jeg. Det viser hvor godt vi har det i Norge hvis dette er ting vi faktisk bruker tid og energi på. Anonymous poster hash: c040e...42d 1
Poserose Skrevet 9. august 2015 #46 Skrevet 9. august 2015 Det må bli dyrt til slutt? Ser flere nevner strømpebukser og da må man vel ha flere enn en? Eller kjøper dere 5-pakk på europris? Neglelakk er heller ikke billig. Noen nevner leppestift og concealer - ikke billig med mindre man kjøper noe rask fra nille. Hårspray er fort en hundrelapp. Tamponger, bind og truseinnlegg? Hvor kravstore er folk, da?Anonymous poster hash: a70d5...3b2 Det er bare forslag. Noen bruker jo helt vanvittige summer på bryllup så for noen er det nok relevant For 100 kr skulle jeg nok klart å kjøpe q-tips, tamponger, hårspray og sikkerhetsnåler
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #47 Skrevet 9. august 2015 strømpebukser, kondomer, tamponger, bind, kam, hårspray, fliseklemmer, hårstrikk, blank neglelakk, håndkrem, neglefil Anonymous poster hash: c7b36...407 Hva er fliseklemmer? Ps jeg trodde do-kurver var å ha kurver som en wc... Anonymous poster hash: d7d61...3c1 2
Pruly Skrevet 9. august 2015 #48 Skrevet 9. august 2015 Så mye vil det jo ikke koste. Tror alle har råd til et par hundrelapper.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #49 Skrevet 9. august 2015 Så mye vil det jo ikke koste. Tror alle har råd til et par hundrelapper. Ikke hvis det går på bekostning av kaffegjester og betalbar.Anonymous poster hash: a70d5...3b2 3
Raven Emerald Skrevet 9. august 2015 #50 Skrevet 9. august 2015 Sånne: http://www.idigitaltimes.com/people-are-eating-glitter-pills-make-their-shit-shimmer-and-shine-how-hell-did-trend-398417 Gjør hele dobesøket mer spennende og interessant... Både for en selv, og den som kommer etter. 1
Gjest pærecider Skrevet 9. august 2015 #51 Skrevet 9. august 2015 Sånne:http://www.idigitaltimes.com/people-are-eating-glitter-pills-make-their-shit-shimmer-and-shine-how-hell-did-trend-398417 Gjør hele dobesøket mer spennende og interessant... Både for en selv, og den som kommer etter. Nå ble jeg litt nostalgisk, minner meg om den svigermor-tiara-tråden. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=419390
Raven Emerald Skrevet 9. august 2015 #52 Skrevet 9. august 2015 Ja, den var helt fantastisk. ELSKER do-kurv-tråder. =D
Saltsild Skrevet 9. august 2015 #53 Skrevet 9. august 2015 Nå ble jeg litt nostalgisk, minner meg om den svigermor-tiara-tråden. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=419390 Denne tråden er helt fantastisk, den og ketchup-tråden er <3 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #54 Skrevet 9. august 2015 Ikke hvis det går på bekostning av kaffegjester og betalbar.Anonymous poster hash: a70d5...3b2 Da bør en kanskje drite i å gifte seg hvis 200 kroner velter alt fra kaffegjester til bar. Anonymous poster hash: 227cf...b76 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #55 Skrevet 9. august 2015 Jeg synes dokurv er en god ide, jeg har jo på en måte slik på badet hjemme. Alle damer har vel kikket rundt seg på do og sett etter nytt truseinnlegg eller en tampong en gang i tiden. Jeg ville puttet oppi: Blank neglelakk Strømpebukser (og ja, slike billige i one size) Truseinnlegg Q-tips (jeg er avhengig!!) Tamponger Hårspray/hårpudder Gnagsårplaster Neglefil Paracet/ibux Hårnåler (fliseklemmere) Pinsett Anonymous poster hash: dcf1e...80e
The Kitten Skrevet 10. august 2015 #56 Skrevet 10. august 2015 Jeg har aldri opplevd at folk har do-kurv i bryllup! kun hørt om det på kg.. Alvorlig talt, hvis man har mensen så tar man da med tampong ellee bind i veska! Er ikke værre enn det! Men hvis man absolutt skal ha do-kurv så er det sikkert greit å ha det oppi.. Ville også puttet oppi plaster og håndkrem kanskje. Strømpebukser, neglelakk, hårspray, kam og den slags er helt unødvendig synes jeg.. Det er jo ikke snakk om kongelig bryllup i England heller! Flasser neglelakken så gjør den det! Og alle bruker jo ikke samme størrelse i strømpebukse eller samme farge på neglene, skal man kjøpe inn alle størrelser og farger da?!Anonymous poster hash: 59ae7...53a Bind og tamponger kan være veldig ok at er tilgjengelig i et bryllup. Ikke alle har regelmessig mensturasjon, min har aldri vært det. Har alltid med meg et bind i hverdagsvesken, men det er ikke nødvendigvis noe jeg ville husket å pakke i en selskapsveske. 1
The Kitten Skrevet 10. august 2015 #57 Skrevet 10. august 2015 Ting jeg ville satt pris på er: Gnagsårplaster Bind / tamponger Smertestillende Hostetabletter
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #58 Skrevet 10. august 2015 Tyggegummi Frisk-tabletter Vademecum Engangsvåtservietter Spray-deodorant Små engangsvaskekluter Tannpirkere Tanntråd Tannkrem Håndkrem Vaselin Hodepinetabletter Angrepille Desinfiserende servietter Intimservietter Papirlommetørklær Drops Anonymous poster hash: d7d61...3c1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #59 Skrevet 10. august 2015 Et lite førstehjelpsskrin med pyrisept, plaster, pinsett og det nødvendigste Allergitabletter Kløstillende salve Titralac (mot halsbrann) Talkum Anonymous poster hash: d7d61...3c1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #60 Skrevet 10. august 2015 Og fenikkel mot luft i magen (en teskje fenikkelfrø trekkes i ca 10 minutter i en kopp kokende vann, deretter siles frøene fra) Anonymous poster hash: d7d61...3c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå