Gå til innhold

Do-kurver

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi skal ha do-kurver, og lurer på om noen har noen tips om hva som burde være oppi? Både til jenter og gutter☺️

Anonymous poster hash: d85be...771

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

strømpebukser, kondomer, tamponger, bind, kam, hårspray, fliseklemmer, hårstrikk, blank neglelakk, håndkrem, neglefil

Anonymous poster hash: c7b36...407
AnonymBruker
Skrevet

Ny dokurv-tråd! 

:popcorn: 

Anonymous poster hash: 693ea...118
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hva er do-kurv? :klo:

Anonymous poster hash: 8be31...0e9

• Liker 10
Skrevet

Strømpebukser, blank neglelakk, håndkrem, tamponger, truseinnlegg, plaster og hårstrikk er det jeg har opplevd flest folk har hatt. Det kommer kanskje litt an på hvem som skal komme, kanskje kondomer kan være greit i tillegg :)

AnonymBruker
Skrevet

Er d virkelig mulig at folk kjøper inn dette?

Kondom..bind..herregud hvor har de sex i bryllup. Og tror folk som har mensen eller skal ha i den tiden sørger for dette selv

Anonymous poster hash: 70873...b3d

• Liker 8
Skrevet

Tamponger, sikkerhetsnåler, hårnåler, q-tips, hårspray, hårbørste og concealer hadde jeg satt mest pris på. Ellers kan dere jo slenge med deo, bind, strømpebukse, blank neglelakk, leppestift og pudder. Kondomer er tacky.

Det skjer faktisk fort at man glemmer tamponger når man stresser avgårde tidlig om morgenen. Har glemt å ta med meg det utallige ganger og det kan bli et problem om det ikke er butikk i nærheten. Noen kan også ha uflaks og få det en dag for tidlig etc. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde tamponger, bind, truseinnlegg, hårnåler, hårstikk, håndkrem, plaster og førstehjelpsutstyr, strømpebukser (sort og hudfarget.), neglefil, neglesaks, en liten saks for å klippe løse tråder o.l., våtservietter, q-tips, blank neglelakk, kondomer på herretoalettet. Syns det er en uting å ha børster/kammer og sminke, da det kan oppstå smitte eller at en får lus fra å bruke felles. Det aller meste ble brukt, så for vår del kom det godt med. Vi hadde riktignok et stort selskap, mulig det ikke hadde vært så stor pågang om selskapet hadde vært mindre.

Anonymous poster hash: 1c78d...91d
Skrevet

Tenkte å ha bare paracet og ibux tilgjengelig tilfelle noen behøver der jeg... og kanskje tyggis og friskpastiller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lusemiddel i tilfelle man får lus av å bruke samme kam....

Anonymous poster hash: d30a4...fc6

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Lusemiddel i tilfelle man får lus av å bruke samme kam....

Anonymous poster hash: d30a4...fc6

Og flass shampo hvis man får tørr hodebunn av lusemiddelet!

Anonymous poster hash: 59ae7...53a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd at folk har do-kurv i bryllup! kun hørt om det på kg..

Alvorlig talt, hvis man har mensen så tar man da med tampong ellee bind i veska! Er ikke værre enn det!

Men hvis man absolutt skal ha do-kurv så er det sikkert greit å ha det oppi..

Ville også puttet oppi plaster og håndkrem kanskje.

Strømpebukser, neglelakk, hårspray, kam og den slags er helt unødvendig synes jeg..

Det er jo ikke snakk om kongelig bryllup i England heller! Flasser neglelakken så gjør den det! Og alle bruker jo ikke samme størrelse i strømpebukse eller samme farge på neglene, skal man kjøpe inn alle størrelser og farger da?!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå må folk slutte å være så negative.

Man MÅ ikke kommentere hvor teut det er å ha ditt og datt, når det er bestemt.

Dessuten er det da ikke deres bryllup?...

Anonymous poster hash: 12fb7...575

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde kleenex, paracet, blotting paper, pastiller og en liten hårspray. Det hold i massevis, og det ble ikke akkurat tomt - så det bør ikke være nødvendig å ha et lass med stæsj heller. Tamponger kan nok imidlertid være greit, fort gjort å bli overraska der, og det er litt kjedelig i bryllup :)

Anonymous poster hash: 920fe...8c4
Skrevet

Jeg ble utrolig glad da jeg fant paracet i en do-kurv i et bryllup, da jeg plutselig fikk en intens hodepine rett før middagen. Hadde ikke tenkt på å ta det med selv, og kunne sikkert fått av noen andre, men jeg kjente ingen i bryllupet foruten brudeparet, og er glad jeg slapp å plage dem med det.

• Liker 4
Skrevet

Vi hadde kleenex, paracet, blotting paper, pastiller og en liten hårspray. Det hold i massevis, og det ble ikke akkurat tomt - så det bør ikke være nødvendig å ha et lass med stæsj heller. Tamponger kan nok imidlertid være greit, fort gjort å bli overraska der, og det er litt kjedelig i bryllup :)

Anonymous poster hash: 920fe...8c4

Undskyld at jeg er dum; men hva er blotting paper?

• Liker 1
Skrevet

Gnagsårplaster!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har dere paracet og slikt i kurven må dere passe på dersom det er barn i bryllupet hvertfall.. Fort gjort å glemme ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå må folk slutte å være så negative.

Man MÅ ikke kommentere hvor teut det er å ha ditt og datt, når det er bestemt.

Dessuten er det da ikke deres bryllup?...

Anonymous poster hash: 12fb7...575

Når noen spørr HVA de skal legge i kurven, og det kommer masse forslag må jo folk kunne svare dersom de synes noe av det er unødvendig??

Regner med TS spørr fordi hun er usikker.

Vil man ikke ha folks meninger så bør man ikke poste innlegg i nettforum heller..

Skrevet

Undskyld at jeg er dum; men hva er blotting paper?

Små ark som minner om bakepapir, man presser dem på blanke områder i ansiktet/eventuelt andre steder man får fet hud også suger de til seg oljen.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...