AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Jeg har en eldre bror som ikke er snill mot meg. Han kommer til meg, og tar seg til rette og bestemmer alt. Han sier mye dritt til meg. Han vet jg ruser meg, og han kaller meg jævla narkis håper noen kan banke deg opp og banke vett i hodet ditt. Han sier jeg har ødelagt en hel familie. Mamma og farmor er syke og slitne og det er min feil. Det var min feil at farfar døde for han fikk hjerteinfark for han klarte ikke mer på grunn av meg. Han truer meg og sier jeg må gjøre ditt og datt for ellers knuller han meg. Han er seriøs for han har prøvd og da må jeg overgi meg. Greit jeg skal gjøre det. Jeg er glad i familien min og har ikke gjort de noe vondt så jeg kan ikke forstå at det er min feil alt. Jeg harikke vert heldig i livet og sitter å gråter hver natt. Mye mobbing i oppveksten. Ikke minst av broren min. Han har også mobbet meg helt siden vi var små og plutselig er han en engel mot meg. Jeg klarer ikke kutte ut kontakten, for jeg er glad i han. Hvordan kan jeg få han til å stoppe. Jeg har prøvd å snakke med han men han bare ler av meg og sier at nå må jeg gi meg og høre på folk som er friske og rusfri. Anonymous poster hash: e8324...02b
sweety pie Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 (endret) Han knuller deg? Han virker ikke mye til bror da, sorry meg. Men for din egen del bør du slutte med rus og begynne å tenkte lyst på fremtiden. Det skal du klare Utrolig hva vi mennesker kan klare bare vi har tro på oss selv. Lykke til! Edit: skrivefeil Endret 5. august 2015 av sweety pie 1
minister-mio Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Voldtar han deg? Jeg syntes du bør gå til politiet i så fall 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå