AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Skal ha visning på huset i neste uke, og stresser som en gal for jeg føler det er så mye som må ryddes bort og fikses.. Så får jeg forespørsel om privatvisning før helga... Ved privatvisning, er det like viktig at huset er strøkent da, som ved annonsert visning? Hva mener dere?? Har mest lyst til å bare si nei.. Men da kan det jo være jeg mister en kjøper å, så skjønner jo at det ikke er så lurt. Men er det lavere terskel for "rot" ved privatvisning? Anonymous poster hash: ae0b4...f8b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Snakk med megleren din ! Hun/han har erfaringene. Jeg kjenner så absolutt prosessen du står akkurat nå, jeg er der selv og kan komme til å få de samme forespørsler ganske øyeblikkelig når prospektet slippes løs. Så, diskuter med megleren din og ta gjerne også opp det ubestidte faktum at det er alltid noen som nærmest presser seg til en privatvisning før annonser offentlig visning. Da kanskje med den hensikt at de skal kuppe boligen og forsøker å få den før offentlig visning fordi de ønsker å unngå budrunden. Anonymous poster hash: 6f67b...5fd
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Gi beskjed om at du ikke har fått ryddet. Det er bygningen ikke rotet u har visning på. Du må og vurdere hva du gjør dersom privatvisningen medfører et bud, på prisantydning....Anonymous poster hash: 3cdb6...639
helenaa Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Det er ekstremt stress, det der. Og jeg ble flere ganger rådet til å ikke stresse sånn med privatvisninger. Men grunnen til at jeg fikset så mye til ordinær visning var jo at jeg ville viser fram leiligheten på sitt aller beste. Det er en følelse man spiller på, og jeg tror den følelsen kan ha mye å si for noen kjøpere. SÅ jeg ville stresset... Og jeg ville sagt ja. Men selvsagt, det finnes andre ting i livet som kan være viktigere. Det vet du best selv.
Gjest Margit Spat Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Jeg har vært på privatvisning én gang, og det er i det huset jeg bor i nå. Det var noenlunde ryddig og temmelig rent under privatvisningen, men personlige ting lå selvsagt framme her og der. I vårt tilfelle valgte vi å ikke legge inn bud etter privatvisningen, men ventet til den ordinære visningen hadde vært, og ble med på budrunden der. Skal du akseptere bud etter privatvisning, må det være høyere enn du tror at du vil få etter ordinær budrunde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå