AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Jeg får fort svetteringer under armene, og det er ikke ideelt. Hvor ofte vasker dere dere under armene, og hvordan deodorant bruker dere? Kule tips for å unngå svetteringer? Anonymous poster hash: b994a...d8d
PetrovaFire Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Jeg dusjer en gang daglig, og bruker vanlig deodorant og har ingen problemer). Deodorant med aluminium er vel det eneste som kan påvirke svettingen (selv om det ikke er et bra stoff). Men det finnes slike "pads" som man setter på armhulen på genseren slik at den absorberer svetten, akkurat som et truseinlegg
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Jeg dusjer en gang daglig, og bruker vanlig deodorant og har ingen problemer). Deodorant med aluminium er vel det eneste som kan påvirke svettingen (selv om det ikke er et bra stoff). Men det finnes slike "pads" som man setter på armhulen på genseren slik at den absorberer svetten, akkurat som et truseinlegg Hvor får man kjøpt de padsene, vet du det? Takk for svar :FAnonymous poster hash: b994a...d8d
PetrovaFire Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Jeg vet noen vitus apotek har dem. Ellers har jeg hørt at noen litt sånne "fine" damebutikker har det. http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/1-2-Dry-Underarm-Pads-M-12stk/PID-839678.aspx :) 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Dusjer hver 2 dag ca., og bruker Sanex sin doble control eller hva den nå heter. Den er blå. Funker gull på meg:) Ellers har jeg lest tips på nettet om å kjøpe truseinnlegg og lime fast i armhulen på plaggene slik at svetten blir sugd opp av innlegget:P Anonymous poster hash: 4b713...0f9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Da jeg sleit med svettelukt en kort periode, fungerte Eucerin deodorant godt for meg, men den luktet litt mandig da synes jeg. Nå har jeg null problem og bruker bare en sånn vanlig aloe vera deodorant Anonymous poster hash: 49d8c...159
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Hvis du sliter med overdreven svetteutsondring må du bruke aluminiumsprodukter som feks 'stopp' eller få botoxinjeksjoner hvis det er riktig ille. Hvis det lukter ille må du finne ut om lukten kommer fra innsiden eller utsiden av kroppen. Vanligvis kommer lukt fra bakterier på utsiden som blander seg med svette, da hjelper bedre hygeniske tiltak og en god deo fra apoteket. Kommer lukten fra innsiden av kroppen er det litt verre. Da er det snakk om sykdom og da hjelper det ikke uansett hvor mye du dusjer og kliner på deo. Du må forandre kostholdet i tillegg til god hygiene. Anonymous poster hash: 08b4f...615
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå