AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Ble veldig såret av en mann jeg har hatt et av og på forhold til i flere år. Selvtiliten min fikk en knekk,og det er først nå jeg har klart å bryte med ham og kan se fremover. Det har gått over 1/2 år allerede,og en del av meg føler meg klar til å date igjen. Samtidig gruer jeg meg litt.er det vanlig? Jeg er 35 år og vil ha et seriøst forhold og kanskje barn.Føler derfor jeg må ta tak i dette nå,og dytte skjebnen i riktig retning.Årene går så fort. Noen andre som har vært i en sånn situasjon?Hva gjorde du for å motivere deg selv til å date igjen,og riste av deg tidligere skuffelser? Anonymous poster hash: 80f8a...98a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Hopp i det. Tinder, sukker? Anonymous poster hash: f2641...597
Kikki73 Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Hovedinnlegget kunne vært skrevet av meg - bortsett fra at jeg er litt eldre enn deg. Jeg sitter tilbake med spørsmåler: hvorfor i all verden lot jeg meg behandle slik av ham? Det har vel kanskje vært det med "av og på" oppførselen hans. Nesten som han har vært to personer. Kanksje man først må finne tilbake til seg selv - og så begynne forsiktig å se seg om. Viktig å være klar tenker jeg.. Kan jeg spørre hvorfor du føler han har fått deg til å knekke i selvtillitten?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Ja. Og det er derfor man aldri skal finne seg i et av og på forhold fordi man alltid ender opp som den tapende parten med knust hjerte og usikker selvtillitt for fremtiden. Anonymous poster hash: 4c504...558
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå