Gå til innhold

Sjokkbrudd!

Gjest Sprettballen

Anbefalte innlegg

Gjest Sprettballen

Etter nesten 35 år som kjærester har Kermit og Miss Piggy gjort det slutt.

I følge Miss Piggy var dette en gjensidig avgjørelse, men Kermit sier i sin melding at: ""Etter å ha tenkt grundig gjennom dette, har Miss Piggy tatt den vanskelige avgjørelsen om å avslutte vårt forhold".

-----------------------

Jeg vet nesten ikke om jeg skal le eller gråte av denne kunngjøringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sprettballen

Nå har jeg ikke lenger noe å leve for.

Nei, huff da! 

Hva var det som traff deg så hardt med denne nyheten?

Mistet du troen på ekte kjærlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne ikke vare. Miss Piggy er altfor grisete for en grønnskolling som Kermit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, syntes det var et fantastisk herlig innslag blant de andre brudd-artiklene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sprettballen

Det kunne ikke vare. Miss Piggy er altfor grisete for en grønnskolling som Kermit.

Hun har visstnok uttalt følgende: "Å være sammen med moi er som å fly nærme solen. Det var forutbestemt at Kermit kom til å falle ned til bakken, mens jeg ble i himmelen", så du har nok rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kermit har funnet en ny en:

Møtt en annen

Kermit, som fyller 60 år i år, avslører at han har blitt sammen med en annen gris – Denise som jobber for markedsavdelingen på ABC, der programmet «The Muppets» spilles inn.

Grisegutten..

(Jeg må si jeg syns Kermie holder seg godt, 60 år, og ikke et eneste grått hår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Etter nesten 35 år som kjærester har Kermit og Miss Piggy gjort det slutt.

I følge Miss Piggy var dette en gjensidig avgjørelse, men Kermit sier i sin melding at: ""Etter å ha tenkt grundig gjennom dette, har Miss Piggy tatt den vanskelige avgjørelsen om å avslutte vårt forhold".

-----------------------

Jeg vet nesten ikke om jeg skal le eller gråte av denne kunngjøringen. 

Lmao! Hva slags tull er dette for noe? De er jo bare dukker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss Piggy sier i innlegget sitt at: «This is our only comment on this private matter...unless we get the right offer.» Altså, annonsere et brudd for å få oppmerksomhet og omtale i media, og i tillegg kanskje tjene et par slanter på det? I've never!! Hvem tror de at de er? The Kardashians? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• Opprett ny...