Gjest Sprettballen Skrevet 5. august 2015 #1 Del Skrevet 5. august 2015 Etter nesten 35 år som kjærester har Kermit og Miss Piggy gjort det slutt. I følge Miss Piggy var dette en gjensidig avgjørelse, men Kermit sier i sin melding at: ""Etter å ha tenkt grundig gjennom dette, har Miss Piggy tatt den vanskelige avgjørelsen om å avslutte vårt forhold". ----------------------- Jeg vet nesten ikke om jeg skal le eller gråte av denne kunngjøringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. august 2015 #2 Del Skrevet 5. august 2015 Nå har jeg ikke lenger noe å leve for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprettballen Skrevet 5. august 2015 #3 Del Skrevet 5. august 2015 Nå har jeg ikke lenger noe å leve for. Nei, huff da! Hva var det som traff deg så hardt med denne nyheten? Mistet du troen på ekte kjærlighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilefjeset87 Skrevet 5. august 2015 #4 Del Skrevet 5. august 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 5. august 2015 #5 Del Skrevet 5. august 2015 Det kunne ikke vare. Miss Piggy er altfor grisete for en grønnskolling som Kermit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aleksandraa Skrevet 5. august 2015 #6 Del Skrevet 5. august 2015 Hahah, syntes det var et fantastisk herlig innslag blant de andre brudd-artiklene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprettballen Skrevet 5. august 2015 #7 Del Skrevet 5. august 2015 Det kunne ikke vare. Miss Piggy er altfor grisete for en grønnskolling som Kermit. Hun har visstnok uttalt følgende: "Å være sammen med moi er som å fly nærme solen. Det var forutbestemt at Kermit kom til å falle ned til bakken, mens jeg ble i himmelen", så du har nok rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 5. august 2015 #8 Del Skrevet 5. august 2015 Å neei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprettballen Skrevet 5. august 2015 #9 Del Skrevet 5. august 2015 Å neei På den positive siden, Miss Piggy er single. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. august 2015 #10 Del Skrevet 5. august 2015 Det kunne ikke vare. Miss Piggy er altfor grisete for en grønnskolling som Kermit. Kermit har funnet en ny en: Møtt en annen Kermit, som fyller 60 år i år, avslører at han har blitt sammen med en annen gris – Denise som jobber for markedsavdelingen på ABC, der programmet «The Muppets» spilles inn. Grisegutten.. (Jeg må si jeg syns Kermie holder seg godt, 60 år, og ikke et eneste grått hår) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #11 Del Skrevet 5. august 2015 Etter nesten 35 år som kjærester har Kermit og Miss Piggy gjort det slutt. I følge Miss Piggy var dette en gjensidig avgjørelse, men Kermit sier i sin melding at: ""Etter å ha tenkt grundig gjennom dette, har Miss Piggy tatt den vanskelige avgjørelsen om å avslutte vårt forhold". ----------------------- Jeg vet nesten ikke om jeg skal le eller gråte av denne kunngjøringen. Lmao! Hva slags tull er dette for noe? De er jo bare dukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 5. august 2015 #12 Del Skrevet 5. august 2015 Lmao! Hva slags tull er dette for noe? De er jo bare dukker Oppfordrer deg til å finne en forklaring på hendene til svenskekokken. Dukkehender? I don't think so! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 5. august 2015 #13 Del Skrevet 5. august 2015 Så ikke den komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fridus Skrevet 5. august 2015 #14 Del Skrevet 5. august 2015 Miss Piggy sier i innlegget sitt at: «This is our only comment on this private matter...unless we get the right offer.» Altså, annonsere et brudd for å få oppmerksomhet og omtale i media, og i tillegg kanskje tjene et par slanter på det? I've never!! Hvem tror de at de er? The Kardashians? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. august 2015 #15 Del Skrevet 6. august 2015 Kermit har funnet en ny en: Grisegutten.. (Jeg må si jeg syns Kermie holder seg godt, 60 år, og ikke et eneste grått hår) Som sagt, han holder seg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 7. august 2015 #16 Del Skrevet 7. august 2015 Vekket sterkere reaksjoner enn da Charles & Diana skilte seg og da Tone & Aksel gikk fra hverandre tilsammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 7. august 2015 #17 Del Skrevet 7. august 2015 Intet er hellig mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg