AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Jeg har nå innsett at min onepack blir større og større. Den står ut som en tromme, og jeg ser rett og slett gravid ut. Når jeg står oppreist og har på meg en tettsittende overdel, så har jeg en "søt" liten bul på magen. Det er jo selvsagt ikke gøy når jeg ikke er gravid. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: dd6af...79d
Rainbow Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Du er oppblåst! Du har sannsynligvis spist noe du ikke egentlig tåler så godt, og magen reagerer med å bli oppblåst (og gjerne også mye gass). Jeg ser feks 3-4 mnd på vei ut når jeg har spist noe sånt. Tok lang tid å finne ut hva jeg reagerer mest på, men vet nå at det er hvetemel. Det beste er å kutte ut en ting du mistenker at du reagerer på, og så se om det blir bedre etter 2-3 uker uten den tingen. Det er ikke all overfølsomhet for mat som dukker opp på tester. Og om man stadig spiser det man ikke egentlig tåler vil (det er i alle fall min erfaring) magen være utstående og oppblåst hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Er det fett eller er du oppblåst? En god blanding! Bulen bygger på fett, men jeg blir ofte ekstra oppblåst etter mat Anonymous poster hash: dd6af...79d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Jeg har nå innsett at min onepack blir større og større. Den står ut som en tromme, og jeg ser rett og slett gravid ut. Når jeg står oppreist og har på meg en tettsittende overdel, så har jeg en "søt" liten bul på magen. Det er jo selvsagt ikke gøy når jeg ikke er gravid. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: dd6af...79d Har du et høyt inntak av sukker og fett?Trener du? Anonymous poster hash: 0751a...7a7
PetrovaFire Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Har det sånn jeg også! Tror det skyldes at jeg kanskje har IBS (irritabel tarm syndrom) da jeg blir ekstra ille ved for eksempel inntak av gluten og laktose. http://www.side2.no/helse/sliter-du-med-ballongmage-og-fler-deg-oppblast/5469065.html
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Har du et høyt inntak av sukker og fett?Trener du? Anonymous poster hash: 0751a...7a7 Jeg har et moderat inntak av fett. Kanskje litt mye sukker noen ganger. Jeg lager mye mat fra bunn av, så sukkeret kommer fra godis Det har blitt veldig lite trening i 2015 Har det sånn jeg også! Tror det skyldes at jeg kanskje har IBS (irritabel tarm syndrom) da jeg blir ekstra ille ved for eksempel inntak av gluten og laktose. http://www.side2.no/helse/sliter-du-med-ballongmage-og-fler-deg-oppblast/5469065.html Vet ikke om det er det jeg har, fordi jeg er ikke plaget med fordøyelsen og sånn. Anonymous poster hash: dd6af...79d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 Synes egentlig det er litt sexy. Ikke noe å ta på vei for. Anonymous poster hash: f0926...e39
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #9 Skrevet 5. august 2015 Som har blitt sagt her, så er nok noe du reagerer på siden du er oppblåst. Viktig å komme til bunns i dette. Du bør kanskje begynne å trene. Det kan hjelpe Anonymous poster hash: d749d...3d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå