AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Kjæresten min og jeg skal til Thailand i desember, men vi er usikre på hvor. Har aldri vært der før og ønsker en rolig og avslappende ferie. Vi har sett på koh samui men virker som det er problematisk og komme seg dit? Ihvertfall, er det noen som har noe tips om hvor vi burde dra? Anonymous poster hash: 3daed...73e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Jeg har bare vært på Koh Lanta, men synes det var kjempeherlig. Ta fly til Krabi, og taxi + ferje til Koh Lanta. Øya er veldig rolig, ingen solstoler og parasoller på strendene, ingen vannscootere i havet. Middag med tærne i sanden hver kveld. Anonymous poster hash: e5d8c...61d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Det er ikke så vanskelig å komme seg til Koh Samui. Fly til Bangkok og fly videre derfra til Koh Samui. Anonymous poster hash: de552...c0d
Sapree Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Det er ingen problem å komme seg til Koh Samui som over her sier.Men skal jeg anbefale en øy på den siden må jeg si Koh Tao, rolig og et paradis i forhold til turist mekka Koh Samui.Kan ta fly til Koh Samui fra Bangkok og så båt til Koh Tao, dere kan evt få med dere begge øyene da :-)
norway Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Dere burde dra innom Bangkok noen dager hvertfall
Gjest Citronella Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Jeg ville heller satset på Koh Chang eller Koh Samet. Begge øyer ligger i så kort avstand fra Bangkok at dere kan bruke buss. Og Særlig Koh Samet er vakker! Koh Samui var cool i 80-årene, men ikke nå. Eventuelt er Vietnam er bra valg! Vakkert, avslappende, og mye slik som Thailand før charter inntok på 2000-tallet.
super-ida Skrevet 6. august 2015 #7 Skrevet 6. august 2015 Som nevnt over her..... Koh tao er paradis på jord! Øya er veldig preget av dykkere, og er derfor ingen glorete partyøy. Stemningen er relaxed og de jeg kjenner som har vært der har planlagt et par dager, men ender med å bli ei uke eller to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå