Cowboy Lotte Skrevet 7. august 2015 #21 Skrevet 7. august 2015 JAAAAAAAAAAAAAA NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH!!!!!!!!!!11
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #22 Skrevet 7. august 2015 Hva med hun som hadde en ONS og i det han er i ferd med å komme så begynner han å stave navnet hennes høyt, og med ett "støt" pr bokstav..., SeXY! :D Anonymous poster hash: aa484...4fd Åååå, jeg har hatt ganske intim og fin sex med en som sa navnet mitt flere ganger under akten. "åå ********" ååå...Det var sexy. Anonymous poster hash: ecb4d...8bb
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #23 Skrevet 7. august 2015 Det hadde blitt avbrutt orgasme på han, gitt. Ord som fitte orker jeg ikke høre, og det der hadde bare blitt for vulgært for meg. Hadde en gang en edru-ons med en kompis som begynte å rope "Eg ska ta deg, eg ska ta deg!" (bergenser) under sexen. Jeg sleit hardt med å ikke le. Anonymous poster hash: 2deef...60f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #24 Skrevet 7. august 2015 Litt turn off når de hyler under orgasme. Anonymous poster hash: d781c...2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå