AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Er nyansatt i blomsterbutikk, og lurer på hva jeg skal ha på meg? Bruker jo t-skjorte/genser med logo men bukse? Kan jeg bruke mørk treningstights? Hva hadde du tenkt hvis du kom inn i butikken og den ansatte hadde tights på seg? Anonymous poster hash: 38487...07b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Ville valgt noe annet, f.eks jeans, skjørt eller vanlige bukser. Om du skal bruke tights ville jeg iallefall ha hatt en lang topp over som dekker rumpa. Anonymous poster hash: 9427b...9d6 2
-ssi Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Hva bruker de andre ansatte? Hvis de andre går i tights er det greit, hvis ikke ville jeg ha hatt på noe annet.
pippip Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Jeg ville syns at det var ganske rart hvis en ansatt i blomsterbutikk gikk i treningstights på jobb, men det er meg. 10
-ssi Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Jeg ville syns at det var ganske rart hvis en ansatt i blomsterbutikk gikk i treningstights på jobb, men det er meg. Jeg synes egentlig det er rart at folk går i treningstights på jobb uansett, unntatt hvis de jobber på treningssenter... 9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Treningstights er forbehold folk som jobber på treningssenter synes jeg! Finnes så uendelig mange alternativer så det burde ikke være nødvendig å bruke treningstights på jobb. Anonymous poster hash: 89520...d90 5
LittDiva Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Jeg synes du bør ha noe annet. Treningstøy passer ikke i en sånn type jobb.
LeneXCII Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 (endret) Folk bruker jo tights nesten overalt nå for tiden, så jeg hadde ikke reagert negativt på det i en blomsterbutikk. Det opplever jeg som ganske så uformelt. Men, siden du er nyansatte er jeg enig i at det kan være lurt å se litt på de andre uten at du nødvendigvis behøver å kle deg lik de, men det kan jo gi deg et inntrykk av hva som er greit Endret 5. august 2015 av LeneXCII
Lille Rosa Skrevet 5. august 2015 #9 Skrevet 5. august 2015 Jeg synes egentlig det er rart at folk går i treningstights på jobb uansett, unntatt hvis de jobber på treningssenter... Enig.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #10 Skrevet 5. august 2015 Hvorfor går folk med treningstights når de ikke er i aktivitet? Dersom du jobbet i en blomsterbutikk, med butikk-T-skjorte og treningstights hadde jeg tenkt at det jammen var et uheldig antrekk. Anonymous poster hash: a036b...1a0 1
Gjest lipgloss Skrevet 5. august 2015 #11 Skrevet 5. august 2015 tights går helt fint:) går mye i det sel,men ha en topp som dekker over rumpa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå