AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #1 Skrevet 5. august 2015 Vi har en datter som så veldig gjerne ønsker å invitere de andre på gruppen i barnehagen hjem til bursdagen sin, men er 3årsdag litt tidlig? Anonymous poster hash: 821b1...b3b
Sushi Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Ja, det er litt tidlig. Det er jo ikke umulig, og mange av foreldrene vil nok ønske å være med. Et alternativ er kanskje å invitere en venn eller to til familiebursdagen i stedet?
ViljaH Skrevet 5. august 2015 #3 Skrevet 5. august 2015 Det går da fint. Anta at alle har med en forelder. Lag selskap i hagen om du har. Bare koselig det. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #4 Skrevet 5. august 2015 Ja, det er litt tidlig. Det er jo ikke umulig, og mange av foreldrene vil nok ønske å være med. Et alternativ er kanskje å invitere en venn eller to til familiebursdagen i stedet? Regner med at foreldrene blir med, ja. Anonymous poster hash: 821b1...b3b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #5 Skrevet 5. august 2015 Vel, slett ikke sikkert at foreldrene blir igjen, store forskjeller her. Gutten her hadde treårsdag og tre av barna ble levert, og foreldrene dro igjen. Var litt rart å skifte bæsjebleier på andres barn men men ☺ To timer langt selskap er forresten perfekt!Anonymous poster hash: b6936...bed
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #6 Skrevet 5. august 2015 Vel, slett ikke sikkert at foreldrene blir igjen, store forskjeller her. Gutten her hadde treårsdag og tre av barna ble levert, og foreldrene dro igjen. Var litt rart å skifte bæsjebleier på andres barn men men ☺ To timer langt selskap er forresten perfekt!Anonymous poster hash: b6936...bed Jøss, det er spesielt, ja! Anonymous poster hash: 821b1...b3b
Gjest Badebuksa Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 ALT for tidlig, vent i tre år til ungen går på skolen og barna kan være der uten foreldrene.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 Jeg synes ikke det er for tidlig. Det var omtrent da de begynte da mitt barn var på den alderen.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #9 Skrevet 5. august 2015 Jeg personlig synes det var for tidlig, men det er da ikke så farlig om hun vil ha en liten feiring, blir nok bare kos. Hos oss startet de fleste på 4-årsdagen, men siden noen av barna begynte på stor avd rett før de fylte 3 så feiret de den dagen. Min datters gruppe er på 8 stk, 5 jenter og 3 gutter (bhg delte 3-åringene i 2 grupper siden det var såpass mange, til turgrupper/aldersgrupper) så det er disse som blir naturlig å invitere. De kom alle med foreldre og vi hadde kun 2 timer ca, det er mer en nok. Ikke noe kjempeopplegg heller, bare pølser eller lignende, kake og "fiskedam" eller skattejakt for en liten pose med et par godter og f.eks såpebobler eller klistremerker. Anonymous poster hash: bc389...f9a
attegløyma Skrevet 5. august 2015 #10 Skrevet 5. august 2015 Vi laga bollebakebursdag til 3årsdagen. Presiserte at foreldra skulle vere med, og så inviterte vi dei næraste venene. Deigen var klar då dei kom, hadde laga diverse fyll, så laga alle eigne bollar som eg steikte medan dei leika, så åt vi, så reiste dei. Heilt kurant feiring, no stress. Eg tar ikkje imot vener i bleier uten foreldre, held med bleieskift på eige avkom. Men her er foreldra med lenge, grei måte å bli kjende på
Millimani Skrevet 5. august 2015 #11 Skrevet 5. august 2015 Jeg og mine søsken begynte med det da vi var 4 år. 3 år synes jeg er tidlig. At man har noen ytterst få venner på besøk....ja, det er vel greit og kos for en 3 åring, men hele barnehage-gruppa er vel litt drøyt. Det passer bedre fra man er 4 år, etter min mening. Men folk mener jo forskjellig... Jeg leser i "barneboka mi" at jeg hadde de tre første bursdagene mine med bare nærmsete familie, og at ei av venninnene mine var på besøk på 3 årsdagen sammen med mammaen. I 4-årsdagen var det i alt 12 barn og syv voksne.
LilleBallerina Skrevet 5. august 2015 #12 Skrevet 5. august 2015 Jenta vår kommer til å få feire treårsdagen sin. Kommer da til å skrive i invitasjonen at det er sammen med en voksen. Hadde det ikke til eldste, men jenta vår ser at storebror får invitere og da vil hun også Blir to timer langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå