AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Har liten stue, 16 kvadrat. Kun ett hjørne uten vinduer/dører. Nå har jeg en hjørnesofa, og tenkte jeg skulle selge den og de fleste andre møblene for å innrede på nytt. Har tenkt å kjøpe en sovesofa, Friheten fra Ikea, i beige. Trenger også skjenk/tv-benk, vurderte å bruke kjøkkenskap e.l. istedet, men det blir jo fort dyrere. Kjøper gjerne brukt, og null problem å male litt e.l. Totalt på stua trenger jeg oppbevaring til verktøy (helst skuff!), gaveutstyr, tvspill, finservise og glass. Har nå kommode, skjenk og vitrineskap, og det er kjempefullt her inne, så noe må bort. Foretrekker skjult oppbevaring, helst minst en skuffe, skap til serviset. Budsjettet er det jeg får igjen for møblene jeg har, dvs ca 5500-6500. (2800 går til sofa) Vurderer en lenestole, skulle gjerne hatt gulvteppe, og trenger masse puter siden sovesofaen ikke er så polstret. En puff med plass til oppbevaring er også på ønskelista. Overmadrass må gå av samme budsjett, eller vente til neste år. Har tenkt litt på Liatorp-skjenken hvis jeg finner den brukt. Den er i perfekt høyde for min tv-bruk, og passer inn på to av de små veggene (160cm og 175 cm) TVen står idag på den korteste veggen (130cm) med sofaen i det opplagte hjørnet. Ellers er veggene i lys (nesten hvit, kald hvit) tapet, gulvet er lys eikeparkett med det vanlige gulskjæret, listene er trehvite (håper jeg kan male de hvis huseier sier ja). Gardinene er mørkelilla, jeg elsker de og vil gjerne beholde lilla som en farge i stua. Er glad i jordfarger av alle slag, og noen spreke innslag Anonymous poster hash: 76ae6...8df
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #2 Skrevet 5. august 2015 Har forresten funnet denne lenestolen som er i samme stoff som sovesofaen. Det kunne vel vært lurt? Anonymous poster hash: 76ae6...8df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå