gulle Skrevet 7. juli 2002 #1 Del Skrevet 7. juli 2002 har fått masse arr på leggene og lårene fordi jeg klemmer og piller på myggstikk, kviser o.l. nå som sommeren er her og jeg er blitt brun er arrene mer synlige og mørkere. Hvordan får jeg dette bort??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 7. juli 2002 #2 Del Skrevet 7. juli 2002 Har hørt at aloe vera skal hjelpe, men da må du visst bruke det før det blir arr av det.. Ellers tror jeg ikke det er så mye å gjøre med det, annet enn å la være å pille ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 7. juli 2002 #3 Del Skrevet 7. juli 2002 Har man først fått arr, så har man dem for livet tror jeg. Aloe Vera har ingen virkning på arr, er min erfaring da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2002 #4 Del Skrevet 19. juli 2002 gå til legen og få en resept på Asyre som du får på apoteket. Det er ikke den samme som du får kjøpt i daglivareforretningen. Den er ikke så dyr og den sliper huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 19. juli 2002 #5 Del Skrevet 19. juli 2002 Siste gjest... Vet du om den hjelper hvor som helst? På alle arr??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2002 #6 Del Skrevet 19. juli 2002 Den virker fabelaktig på små arr, og minsker større. Men om man har store rosa arr etter f. eks. piggtrådgjerd (slik som jeg har hatt) så kan man bruke laser først. Men asyre har hjulpet til med det og. Det er jo bare som en vidunderlig foundation som ikke går bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 21. juli 2002 #7 Del Skrevet 21. juli 2002 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 21. juli 2002 #8 Del Skrevet 21. juli 2002 Hudpleiesalong er også bra, men koster mye i lengden. Har selv brukt asyre krem og satser heller på den - den er billig, virker og jeg kan sitte hjemme mens jeg anvender den. Ja, jeg vet at jeg høres ut som en TV-Shop reklame nå.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #9 Del Skrevet 23. juli 2002 altså.. åssen i alle dager skal en krem få arr til å forsvinne..? lissom, srr er jo en neddypning i huden, hvordan i alle dager skal en krem kunne glatte det ut?? :o -ei som har litt vanskelig for å forstå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 23. juli 2002 #10 Del Skrevet 23. juli 2002 altså.. åssen i alle dager skal en krem få arr til å forsvinne..? lissom, srr er jo en neddypning i huden, hvordan i alle dager skal en krem kunne glatte det ut?? :o -ei som har litt vanskelig for å forstå.. Nå er ikke jeg en lege, og har ikke forsket om dette med arr.. Men asyre sliper huden, den virker best på små arr og hudproblemer. Store arr vil sikkert ikke forsvinne, men forminskes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå