AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #1 Del Skrevet 4. august 2015 Hei, jeg bor fortsatt hjemme men min mor klager over at jeg aldri prater med henne enkelt prater lite. Det er nå sommerferie å jeg synes jeg faktisk prater en del. Snakker noen ganger iløpet av dagen på melding og småprat hjemme. Men hun vil alltid planlegge ting som middag alltid høre hva planene mine er og ja rett og slett planlegge alt. Jeg er egentlig lite glad i og planlegge da jeg er ungdom og har sommerferie. Liker ta ting som det kommer, og vet ofte ikke planene mine før det skjer. Itilegg er jeg ikke så veldig sosial av meg, så når jeg er sosial med venner er jeg ofte sliten og prater ikke mye når hjemme. Men er dette så vanlig? Å prate masse med foreldrene sine når en er ungdom? Såklart har vi samtaler noen ganger i uka som er litt lengre, men ikke hver dag!! Noen ganger mer, noen ganger mindre. Er dette så galt av meg? Får hele tiden høre at jeg aldri prater med henne.. Men synes ikke dette stemmer.Anonymous poster hash: 907ec...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #2 Del Skrevet 4. august 2015 enig Anonymous poster hash: 23312...d6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #3 Del Skrevet 4. august 2015 enigAnonymous poster hash: 23312...d6a Enig i hva? Anonymous poster hash: 907ec...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 5. august 2015 #4 Del Skrevet 5. august 2015 Mamma ringer meg en gang i uka. Så jeg snakker med mamma en gang i uka. Min far snakker jeg aldri med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå