Gå til innhold

Hvordan style denne kjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp kjøpt meg ny, lysegrå kjole til høst/vinterbruk, men jeg aaaner ikke hvordan jeg skal style den. Du kan se den her HER!

Tenkte svarte strømpebukser og svarte støvletter med litt hæl, men hvilken type jakke kan jeg bruke til? Farge? Type smykke? Farge på skjerf? Har allerede prøvd med cardigan, men det synes jeg ikke var noe fint. Har også kort ullkåpe som passer selv om litt av kjolen vises. Føler bare det blir for "pent" til hverdags. 

Gjerne legg med noen linker om dere har det. Trenger all hjelp jeg kan få, da jeg syns kjolen er utrolig fin, men veldig kjedelig helt alene. 

Anonymous poster hash: fcfee...d72
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg skulle brukt den ville hatt et par kule sneakers og en skinnjakke til, men ser jo at du ønsker en litt mer pyntet look.

Hva med sorte strømper og sorte ankelboots til? Kan kanskje en blazer funke over? Når det kommer til skjerf er det jo selvfølgelig fint med sort til, men jeg synes også lilla er en veldig fin farge til grått :)

Anonymous poster hash: 87cfa...1cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde definitivt ikke brukt støvletter med hæl til den kjolen! 

Sorte strømpebukser er helt greit men ikke støvletter, bruk noen av alle de herreinspirerte høst skoene som nå kommer ev sneakers.

Anonymous poster hash: 79887...817
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg skulle brukt den ville hatt et par kule sneakers og en skinnjakke til, men ser jo at du ønsker en litt mer pyntet look.

Hva med sorte strømper og sorte ankelboots til? Kan kanskje en blazer funke over? Når det kommer til skjerf er det jo selvfølgelig fint med sort til, men jeg synes også lilla er en veldig fin farge til grått :)

Anonymous poster hash: 87cfa...1cb

Tusen takk for svar! Det var ankelboots jeg siktet til når jeg skrev støvletter! Skal prøve med blazer, tror det kan bli fint! 😊

AnonymBruker
Skrevet

Hadde definitivt ikke brukt støvletter med hæl til den kjolen!

Sorte strømpebukser er helt greit men ikke støvletter, bruk noen av alle de herreinspirerte høst skoene som nå kommer ev sneakers.

Hvorfor ikke støvletter? Beklager, er på telefonen så får ikke lagt inn kort link, men har disse: http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sko/hverdagssko/sixtyseven-1156/sandra-123941-14/

Er det helt uaktuelt? :O Ellers får jeg gå på jakt etter herreinspirerte sko, selv om jeg ikke elt klarer å falle for den typen.

Skrevet

Med tette strømper og ankelboots hadde jeg gått for en parka - når den tid kommer . Ellers ville jeg nok valgt sneakers og skinnjakke.

Skrevet

Hvorfor ikke støvletter? Beklager, er på telefonen så får ikke lagt inn kort link, men har disse: http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sko/hverdagssko/sixtyseven-1156/sandra-123941-14/

Er det helt uaktuelt? :O Ellers får jeg gå på jakt etter herreinspirerte sko, selv om jeg ikke elt klarer å falle for den typen.

De er fine, Tror den andre brukeren tenkte støvletter til knærne og det tror jeg ikke passer noe særlig.

AnonymBruker
Skrevet

Med tette strømper og ankelboots hadde jeg gått for en parka - når den tid kommer . Ellers ville jeg nok valgt sneakers og skinnjakke.

Har sett for meg skinnjakke ja, har bare ikke funnet noen jeg liker skikkelg godt enda! Her skal det letes.. Sneakers skal jeg prøve ut:) Tusen takk for svar.

AnonymBruker
Skrevet

De er fine, Tror den andre brukeren tenkte støvletter til knærne og det tror jeg ikke passer noe særlig.

Haha det kan jo godt være. Da skjønner jeg reaksjonen, er enig i at DET hadde sett spesielt ut!

AnonymBruker
Skrevet

Etc. Med parkas, kåpe eller skinnjakke til.

Anonymous poster hash: 14bc1...b14

post-37809-0-63841000-1438792447_thumb.j

post-37809-0-13842900-1438792473_thumb.j

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der er jo ankelboots de går helt fint de! ;) Kjempefine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...