AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Er der ikke selv, men min eks. Er det kjempelett å finne seg ei/en der for natten/kvelden? Anonymous poster hash: 95358...b22
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Er der ikke selv, men min eks. Er det kjempelett å finne seg ei/en der for natten/kvelden?Anonymous poster hash: 95358...b22 Kanskje.. men helst ikke lat som du er ute etter noe seriøst hvis du er ute etter et knull;) blir litt enklere da.Anonymous poster hash: a6536...e58
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Kanskje.. men helst ikke lat som du er ute etter noe seriøst hvis du er ute etter et knull;) blir litt enklere da.Anonymous poster hash: a6536...e58 Om TS er mann så er det vel enklere om han later som han er ute etter noe seriøst, med mindre han er tidenes kjekkas. Anonymous poster hash: 0ab11...c65 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Ja, jeg vil si det er rimelig enkelt å finne seg ei for en kveld på tinder. De fleste som matcher skriver selvsagt at de ikke er ute etter ons, men hva de sier er en ting - hva de ønsker er en annen. Men det er jo bare min erfaring.. Anonymous poster hash: 91cde...6d0
annebanane Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 (endret) For de som ser noe bedre ut er det nok lettere å få seg noe. Ellers er det sikkert veldig opp og ned.. Endret 15. oktober 2022 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #7 Skrevet 5. august 2015 Om TS er mann så er det vel enklere om han later som han er ute etter noe seriøst, med mindre han er tidenes kjekkas. Anonymous poster hash: 0ab11...c65 uenig. om en jente er åpen for bare et ligg, så er det mye bedre for begges del , og en raskere prosess om han sier rett ut at han vil knulle. Uavhengig av utseendet sitt. Ja, jeg vil si det er rimelig enkelt å finne seg ei for en kveld på tinder. De fleste som matcher skriver selvsagt at de ikke er ute etter ons, men hva de sier er en ting - hva de ønsker er en annen. Men det er jo bare min erfaring.. Anonymous poster hash: 91cde...6d0 Jeg har annen erfaring enn deg. Nå er ikke jeg blandt de som "later" som jeg ikke er ute etter ons der, jeg er ikke ute etter ons der, og mitt inntrykk er at selvom mange ser på sex som en bonus så vil de aller fleste være åpen for forhold om de møter en som matcher bra nok. Min erfaring er at tinder er mer en seriøst app enn en useriøs en, vet om mange som har fått seg kjærester der. Men det kommer kanskje litt an på hvilken aldersgrppe man er i. Aner ikke hva guttene og jentene i 18-22 åra har som innstilling, men sikkert mer useriøs enn oss i 30 åra . Anonymous poster hash: 136d4...e91
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #8 Skrevet 5. august 2015 nei, jeg er mann og har aldri fått noen matcher på tinder. jeg har til og med sveipet alle til høyre. så det er nok de penes arena. Anonymous poster hash: 618b9...a23 4
Charmander Skrevet 5. august 2015 #9 Skrevet 5. august 2015 Har knullet noen der fra ja, noen Ok+ bilder og litt "game" tar deg dit du ønsker.
Choclit Skrevet 5. august 2015 #10 Skrevet 5. august 2015 Har fått 8 treff ca, ingen har skrevet til meg. Og jeg er jente. :-O hvordan kan det skje.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #11 Skrevet 5. august 2015 Jeg har mange kjekke matcher og ser mange kjekke menn som jeg ikke svaier til høyre. Jeg er ikke ute etter ons eller sex, så jeg ser virkelig på seriøsiteten. Mange kjekke menn der inne er seriøse, klysene styrer jeg langt unna. Så nei, selv om du er kjekk så har jeg ikke ONS med deg. Anonymous poster hash: f2242...f5c
Nemigirl Skrevet 5. august 2015 #12 Skrevet 5. august 2015 Har fått 8 treff ca, ingen har skrevet til meg. Og jeg er jente. :-O hvordan kan det skje. Har du skrevet til noen av disse 8 selv da? Hvis du ikke allerede har gjort det råder jeg til å strarte derfra. Det verste som skjer er at du ikke får svar - du har ingenting å tape på det. Lykke til :-) 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #13 Skrevet 5. august 2015 uenig. om en jente er åpen for bare et ligg, så er det mye bedre for begges del , og en raskere prosess om han sier rett ut at han vil knulle. Uavhengig av utseendet sitt. Jeg tror poenget er at det er mer sannsynlig at han får seg et ligg om ha later som om han er ute etter noe mer. Selv jenter som faktisk bare vil ha sex sliter ofte med å innrømme det, og kjører forholdsleken i forkant uansett. Anonymous poster hash: 1a1e1...78a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #14 Skrevet 5. august 2015 Jeg tror poenget er at det er mer sannsynlig at han får seg et ligg om ha later som om han er ute etter noe mer. Selv jenter som faktisk bare vil ha sex sliter ofte med å innrømme det, og kjører forholdsleken i forkant uansett.Anonymous poster hash: 1a1e1...78a Også tror gutta at det er de som har "lurt" henne til sengs haha selv om det var det eneste hun var ute etter uansett.Anonymous poster hash: 98d01...5bc 1
Miklo Velka Skrevet 5. august 2015 #15 Skrevet 5. august 2015 Nei, ikke alle. Jeg har ikke vært i nærheten så langt.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #16 Skrevet 5. august 2015 Bor i en stor by, så har ganske mange å velge mellom. Allikevel er det svært få kjekke menn der. Har noen få matcher, men de ser bare helt gjennomsnittlig ut. Kunne ikke ligget med de. Så nei, ikke alle får seg flings. Men hvis du ikke har noen høye krav, så er det ikke noe problem, tror jeg. Anonymous poster hash: 40950...e9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå