Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2004 #1 Del Skrevet 11. september 2004 Hvor i all verden finner jeg et brukbart utvalg i tekstilfarger? Eneste plassen jeg fant, var på Obs, men der var utvalget i farger veldig lite. Prøvde på Byggmakker, Interiørland og en annen fargehandel, men nei. Hvem fører slikt der du bor? Jeg bor i Tromsø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. september 2004 #2 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg har kjøpt på Jernia, og på en slik stor REMA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 11. september 2004 #3 Del Skrevet 11. september 2004 Tekstilfarger finnes der man kjøper maling, tapeter ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2004 #4 Del Skrevet 11. september 2004 Tekstilfarger finnes der man kjøper maling' date=' tapeter ol.[/quote'] Det var jo det det IKKE gjorde her i Tromsø. Både Byggmakker, Interiørland og den andre farvehandelen jeg nevnte, selger både maling og tapeter, men altså ikke tekstilfarge. Prøver meg hos Jernia på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 12. september 2004 #5 Del Skrevet 12. september 2004 Finnes det Panduro i Tromsø? De har uansett en webshop du kan bestille fra. Regner med at du finner det du trenger der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. september 2004 #6 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg har sett tekstilfarge flere steder i Oslo... Jernia, Meny, ICA, Åhlens... De fleste gode dagligvarehandlene har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå