AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #1 Del Skrevet 4. august 2015 Dette må jeg ha: Melk Pepsi Egg Kaffe Pepper og salt Brød Ost Skinke Salat Din liste? Anonymous poster hash: b9623...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pitabrød Skrevet 4. august 2015 #2 Del Skrevet 4. august 2015 Egg Soft flora Tine kremost (naturell, mandarin og ananas, og pepper) Farris bris Isbergsalat Tomat Agurk Paprika Avokado Kepaløk Rødløk Hvitløk Pasta Ris Woksauser Olivenolje Knekkebrød (sesam delikatess og havreknekkebrød) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 4. august 2015 #3 Del Skrevet 4. august 2015 Appelsinjuice, gulrøtter og vaniljeyoghurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 4. august 2015 #4 Del Skrevet 4. august 2015 Kaffe Majones Ost Egg Løk Tomat Agurk Brød Poteter Coca Cola Rødbetter Leverpostei Pepper Oregano Hvitløk Melk Skinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 4. august 2015 #5 Del Skrevet 4. august 2015 Isbiter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #6 Del Skrevet 4. august 2015 Olivenolje Smør Rikelig med krydder og urter Egg Løk og hvitløk Tomater, både ferske og på boks Ris Pasta Anonymous poster hash: ffc88...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. august 2015 #7 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) egg, havregryn, melk og vom til bikkja. ellers er det en haug meg ting jeg gjerne har, men som ikke er nødvendig til en hver tid. Endret 4. august 2015 av frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanda C. Skrevet 4. august 2015 #8 Del Skrevet 4. august 2015 Smøreost/Kremost Knekkerbrød Smør Melk Saft Frokostblanding Cottage cheese Valnøtter og linfrø Honning Kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 4. august 2015 #9 Del Skrevet 4. august 2015 Ost Smør Tomater i boks En sånn vietnamesisk chili/hvitløk sak Egg Rugbrød Pasta Kikerter Sitron Kaffe Soyasaus Løk Hvitløk Selerirot Gulrot Brokkoli Blomkål Tunfisk Linser Hermetiske bønner Olivenolje Cottage cheese 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #10 Del Skrevet 4. august 2015 Går på lavkarbo Kjøttdeig Bacon Majones Smør Sjalottløk Grønn paprika Kinakål Pesto Ost Skinke Spekemat Agurk Rømme Fetaost Hermetiske tomater Anonymous poster hash: 73fb3...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. august 2015 #11 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Pepsi Max Smør (meierismør) Egg Kjøttdeig Hvitost Revet hvitost Skinke Bacon Pepper Salt Kremfløte Paprika Lavkarbopasta Yoghurt naturell Jordbær Blåbær Bringebær Er også lavkarber. Mvh Yvonne Endret 5. august 2015 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 5. august 2015 #12 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Det er nesten ingenting jeg MÅ ha, men å ha litt av hvert i alle kategorier til enhver tid, gjør livet til en lek. Det varierer hva jeg har, men jeg roterer med dette... I kjøleskap minst fire typer frisk frukt: ananas, appelsin, aprikos, druer, epler, fersken, fiken, granateple, kirsebær, klementin, lime, litchi, longan, mango, mangostan, melon, mispel, nektarin pasjonsfrukt, physalis, plommer, pomelo, pærer, rambutan, minst fire typer knaskegrønnsaker: agurk, asparges, blomkål, brokkoli, gulrøtter, hjertesalat, knutekål, kålrot, romanesco, romanosalat, rødbete, sukkererter, noe grønnsaker for middag: artisjokk, butternut (gresskar), chili, hvitløk, løk (forskjellige størrelser), mais(kolbe), paprika, pastinakk, persillerot, poteter, sellerirot, sopp, squash, stilkselleri, søtpotet, noe pålegg: peppermakrell, kaviar, gulost (Jarlsberg), brunost (varierer sorter), leverpostei (Gildes ovnsbakte/Jacob), røkelaks, røkt ørret, bøkling, kaldrøkt sild, jædersylte noe tilleggskost: spekepølse, kryddersild/sursild, sylte, skinkestek, kokt skinke, Må ikke ha egg, men har det av og til Q helmelk! Alltid, og bare denne typen "vanlig melk". Akkurat nå har jeg også kefir (bruker på kavring ) Kremost/yoghurt/dessertost: port salut, Philadephia, brie, ricotta, mascarpone, ridderost, roquefort, gorgonzola, cambozola, snøfrisk, chevre, gomme, gresk yoghurt (Lindahls) Hard ost til riving: parmesan eller pecorino Diverse: Smør, majones, sennep, sylteagurker (skivede og hele), babybel, lønnesirup, nøttesmør, hapå, lime curd, kremtopp (bruker så lite kremfløte at den blir dårlig), middagsrester - suppe, gryteretter ol (akkurat nå fett fra svineknoke, som jeg spiser med brokkoli, og en himmelsk risotto med sopp og edamame). I fryser frukt og bær: jordbær, blåbær, banan (kjøper bananer på tilbud i lange baner, skjærer i skiver og fryser ned), grønnsaker: erter, grønne bønner, spinat, sopp, edamame kjøtt: nakkekoteletter, lammekoteletter, kyllingvinger, and-brystfilet, kyllinglår, kyllingbrystfilet, kjøttdeig av storfe, lammekjøttdeig, oksekoteletter fisk: laks, lobnobs, røkt ørret diverse: kransekake, 4-pk brød i skiver for toast, baconterninger, is, kjøttpålegg, Tørrvarer knekkebrød: husman, delikatess sesam, rugsprø bønner (tørre og hermetiske) og linser (tørre), gule/grønne tørkede erter, tomat: passata (-puré som reserve) fisk: sardiner, bøkling, makrell, tunfisk, kjøtthermetikk: bayersk postei, jædersylte, korn og gryn: jasminris, risotto-ris, spaghetti, pasta, risnudler, polenta, semulegryn, havregryn, hirse, tapioka, maizena, potetmel, rismel, drikke: kakao, kaffe, svart te, fruktteer, krydder og sauser: sukker, salt, pepper, sennep, ketchup, HP-saus, Worcestershiresaus, tabasco, chilisaus, bbq-saus, chili-, paprika-, hvitløk-, løkpulver, spisskum, persille, timian, oregano, basilikum, estragon, buljong/fond, sitronsaft, limejuice, eddik (balsamico og eplecider), soyasaus, honning, lønnesirup, palmesukker, hjemmelaget vaniljesukker, olivenolje, solsikke- eller annen olje, kanel, kakao, kjerner og frø: sesamfrø, (pinjekjerner, valmuefrø) nøtter: peanøtter, valnøtter, pekannøtter, mandler, paranøtter, (pistasjnøtter, kastanjer) nøttesmør: peanøttsmør, mandelsmør, cashewnøttsmør, hasselnøttsmør, på boks: hermetisk frukt (ananas), kokosmelk, spansk fugl, tysk lapskaus, vannkastanjer, bambusskudd, kjeks: ritz, digestive, wasa frukost, kavringer halvfabrikata: risotto, yum yum-nudler, diverse: tørket sopp, beef jerky, dadler, rosiner, aprikoser, vurderer å ha et lite lager med sånt som suppebokser, sursøt saus/grønnsaker, picnicskinke, mer hermetisk frukt (mandariner, fersken, pærer) og grønnsaker (feks minimais). Kategoriene blir ikke helt klare fordi noe feks er både kjøtt og hermetikk, og vanligvis har jeg sennep i matskapet, men den jeg har nå tror jeg trenger å stå kaldt osv. Endret 5. august 2015 av Pringle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiania_Oslo Skrevet 5. august 2015 #13 Del Skrevet 5. august 2015 I skapet:hvetemel,hvitt sukker,brunt sukker,vaniljesukker,vaniljestang,kokesjokolade,bakepulver,natron,melis,rugmel,maizena,linser,kikerter,bønner,ris,div pasta,nudler,soyasaus,fiskesaus,østersaus,worchestershire saus,bbq saus,tabasco,rødvinseddik,østerssaus,riseddik,hvitvinseddik,sherryeddik,olivenolje,div nøtter,alle typer krydder,rosiner,ferdig poser m saus og supper,div hermetikk som feks tunfisk,tomater,feta etc,tørket chili,hvitløk,chili I kjøeskapet:lettmelk,serranoskinke,div ost,ketchup&sennep,vin,cola,juice,vann med bær eller sitron,kalkunpålegg,kaviar,egg,makrell i tomat,grønnsaker og frukt(som regel:mandelpotet,søtpotet,tomater,løk,agurk,paprika,gulerøtter,sukkererter,jordbær,blåbær,bringebær og melon,det er på en måte "alltid"der)fløte,majones,stekesmør ++ I fryseren: scampi,laks,kyllingfilet,kjøttdeig,biffstykker,ingefær,krydderurter,iskrem og isbiter. Resten av kjøtt ol kjøper jeg som regel ferskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 5. august 2015 #14 Del Skrevet 5. august 2015 Egg Majones Melk Knekkebrød Te Olivenolje eller rapsolje Sukker Mel Krydder Bakepapir Rømme Havregryn Sitron Smør Det kom jeg på i farten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 5. august 2015 #15 Del Skrevet 5. august 2015 cottage cheese yougurt naturell frukt/bær kattemat. proteinpulver casein/whey protein bar bcaa kreatin glutamin melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grrwaffmjau Skrevet 5. august 2015 #16 Del Skrevet 5. august 2015 På sommeren måå jeg ha melon tilgjengelig. Utover det: Forskjellige typer mel og gryn, rugsprø, kanel/sukrin/kardemomme+div andre krydder, sjampinjong, salat, mais, agurk, makrell/bringebær/skinkeost/gulost, vaniljeyoghurt, bakepapir, kakao, saft, red bull, poteter, stekespray, egg, bakepulver, gjær, gulrøtter Fryseren: kyllingfileter, laks/torsk/sei, biff/svinestrimler, grønnsaksblandinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 5. august 2015 #17 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Kjøleskapet: Svarte oliven Melk Lime Fløte Yoghurt Løk Mais Fetaost smør Syltetøy Skap: Kaffe Mel Sukker Ulike sauser havregryn Ulike krydder Brød Knekkebrød Hundemat Frokostblanding Hvitløk Fryser: Kjøtt Bær Sopp Isbiter Bacon Fisk Endret 5. august 2015 av Rose11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #18 Del Skrevet 5. august 2015 Kaffe Isbergsalat Yoghurt naturell Tunfisk Løkpulver Basilikum Kanel Kardemomme Anonymous poster hash: 8d1db...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #19 Del Skrevet 5. august 2015 Bananer Epler Kesam Cottage cheese Frosne bær Sweet chili saus Stevia eller suketter Hermetiske tomater Soyasaus Masse ulikt krydder Hvitløk Kikerter Bønner Kyllingfilet Chai-te Kaffebønner Nespressokapslee Spinat, babyleaf eller crispysalat Egg Sukkerfri saft Kanel Dette er basisvarer som redder en hver middag, craving eller matkrise for meg Anonymous poster hash: 0fabd...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 5. august 2015 #20 Del Skrevet 5. august 2015 kjøleskap: Melk Egg Smør Hvitost Brunost Syltetøy Grønn og rød pesto Skap: Mel Salt, sukker, div. krydder, bakepulver Gjær Kaffe Digestive kjeks Suketter Pasta Kornblanding eller havregryn Fun Light saft Kjedelige greier....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå