Gå til innhold

Søtpotet nudler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg smakte søtpotet nudler i USA. Det er uten hvete og gluten så det passer bra for meg. Men finnes det et sted jeg får kjøpt det i Oslo?

Anonymous poster hash: a0495...e56
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor du kan kjøpe det i Oslo. Men jeg vet de har forskjellige typer nudler laget av forskjellige ting på helsekostbutikker. Har også sett pasta laget av soya, andre bønner og grønnsaker.

Skrevet

Ryddet i henhold til reglene.

Anonym-funksjon
Vi ønsker å tilby brukerne våre en mulighet for å kunne poste anonymt enten det gjelder sensitive spørsmål eller ikke, og mange brukere benytter seg av denne funksjonen for å ivareta sin anonymitet på nettet. Ved å hake av for "post som anonym" når du skal legge inn et innlegg, vil brukernavnet ditt bli skjult i akkurat dette innlegget. Ønsker du å være anonym er du selv ansvarlig for å hake av denne boksen, moderatorene har ikke mulighet til å anonymisere innlegg i etterkant. Vi modererer anonyme brukere på lik linje med alle andre brukere, og dersom innlegget bryter reglene har moderatorene mulighet til å sjekke hvem som står bak innlegget.
I en debatt deltar både bruker under brukernavn og de som er anonyme på lik linje. Det er ikke lov å gå på angrep på noen på bakgrunn at de skriver som anonyme brukere, eller tilegne negative personkarakteristikker til motdebattanter bare pga at de bruker funksjonen - dette regnes som personangrep. Det er ikke greit å misbruke funksjonen, for eksempel ved å diskutere med seg selv som bruker, eller lignende.

Tekola, admin.

Skrevet

Jeg smakte søtpotet nudler i USA. Det er uten hvete og gluten så det passer bra for meg. Men finnes det et sted jeg får kjøpt det i Oslo?

Hvis du ikke finner i Norge går det i hvert fall ann å bestille på nett. Bestilte 20 pakker av mine favoritt nudler på eBay og de kom fint igjennom tollen. Billig var det og.

Skrevet

Hvis du ikke finner i Norge går det i hvert fall ann å bestille på nett. Bestilte 20 pakker av mine favoritt nudler på eBay og de kom fint igjennom tollen. Billig var det og.

Hvilken leverandør

Skrevet

Hvilken leverandør

Det var ikke nudler av søtpotet. Bare foreslår at du søker på det på eBay hvis du ikke finner her! :)

Skrevet (endret)

Feil.

Endret av Sofia123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...