Gå til innhold

Dumpet samboer - Når er det "ok" å begynne å lete etter ny partner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slo nettopp opp med samboer etter 1år som samboere.

Føles så tomt ut når han har flyttet ut

Når er det "ok" å begynne å lete etter ny partner (tinder, byen etc.)

Anonymous poster hash: 12e96...7ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du spør meg personlig? Gi det et par måneder, om ikke annet enn for din egen del.

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs vel hvorfor du vil finne deg en ny. Er det fordi du er ensom så er det lurt å vente til du har funnet roen med å være litt alene. Ellers tror jeg du får et nytt forhold som ender på samme måten. Hvis du er ferdig med det tidligere forholdet og fornøyd med deg selv og egen tilværelse så kan du gjerne begynne å date litt.

Anonymous poster hash: f47dd...17d

AnonymBruker
Skrevet

Vil du ha en ny til å bli kjæreste med eller en ny å rote med? Jeg ville ventet med å finne en for alvor, men noen andre å kysse litt på og sånt er helt greit å finne raskt.

Anonymous poster hash: 74c97...5a1
Skrevet

Er du redd for å være alene?

AnonymBruker
Skrevet

Er du redd for å være alene?

Ja, og jeg har nesten ikke venner her jeg bor

Anonymous poster hash: 0a3b1...6ac

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og jeg har nesten ikke venner her jeg bor

Anonymous poster hash: 0a3b1...6ac

Fokuser heller på å bygge et større nettverk rundt deg enn å hoppe inn i et nytt forhold/ dating.

Anonymous poster hash: 6b325...dbf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

for min del går det bra med en gang, sånn som med folk som faller av hesteryggen eller i i motorulykker så må du komme deg opp så fort som mulig. det kunne du startet med før forholdet var over også mener jeg.

Anonymous poster hash: 5cdde...a94
Skrevet

Jeg synes du skal begynne med en gang du har lyst, det er vel ingen fasit på akkurat dette. Hvis det handler om ensomhet, synes jeg kanskje det kan lønne seg å bygge opp et nettverk av venner og bekjente i tillegg til å lete etter samboer :)

Skrevet

for min del går det bra med en gang, sånn som med folk som faller av hesteryggen eller i i motorulykker så må du komme deg opp så fort som mulig. det kunne du startet med før forholdet var over også mener jeg.

Anonymous poster hash: 5cdde...a94

Drevet med litt overlapping, mener du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...