Gå til innhold

Erfaringer med Cavi-Lipo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har noen av dere forsøkt behandling med cavi-lipo? Har dere isåfall hatt effekt?

Jeg vurderer denne behandlingen, men det virker litt for godt til å være sant...

Anonymous poster hash: 65779...23c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har prøvd en runde med det, hadde NULL effekt på meg iallefall. Sånt er jo selvsagt individuelt da, regner jeg med. 

Men skal du prøve noen "vidunderkurer" for å skrelle av noen få cm og stramme opp litt så kan jeg heller anbefale Eximia. Det er også litt kavitasjon, men kombinert med lymfedrenasje/vakuummassasje. Det fikk jeg resultater av, noen cm inn og mindre cellulitter. Kur på 10 ganger må til da, så du ryker på 8-10 000kr for resultater som jo er relativt beskjedne.

Er målet figurforming/punktslanke kun ett problemområde uten å gå ned i vekt andre steder, så ville jeg bare gått rett på ordentlig fettsuging (smartlipo) med en gang i stedet for å blåse pengene bort på alle disse "vidundermaskinene" på hudpleieklinikker. Da er du iallefall garantert varige og tydelige resultater. Er kupong på smartlipo på letsdeal nå.

Anonymous poster hash: a004a...7d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre at du ikke fikk ønsket resultat med din Cavi-Lipo behandling. Kan jeg spørre om antall behandlinger du tok samt varigheten av dem? Utført korrekt er dette en svært effektiv behandling. Som kvinne er det nesten umulig å ikke gå INN med Cavi-Lipo, men du går nok ikke NED i vekt uten å følge anvisningene du blant annet finner på www.nyfigur.no, da klarer ikke kroppen å kvitte seg med fettet etter behandlingen og det legger seg etterhvert andre steder. Magefettet på menn er ofte hardere og mer tidkrevende å gjøre noe med. Slike behandlinger fungerer på underhudsfettet og ikke på det som har lagret seg dypere inne ved indre organer, se denne illustrasjonen. På forsiden av www.nyfigur.no finner du link til en test av Cavi-Lipo og 4 andre lignende behandlinger utført av Topp Helse Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...