Gå til innhold

første gangen

Fremhevede innlegg

Gjest undrende gutt
Skrevet

endte opp med ei jente ei hælg hær og da fikk jeg litt av ett sjokk. Det viste seg nemlig att hun ikke hadde noe hår nedentil, gjett om jeg ble skuffa. ble så skuffa att jeg bare gikk min vei igjen, også sa hun att dette var "vanlig" i denne tiden, er det sant folkens, i såfall går jeg en kjedelig fremtid i møte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..yeah good one. Som om du skulle forlatt henne bare fordi hu var glattbarbert.. Hvis dette skulle være sant, kan du belage deg på lite/mindre sex i fremtiden. Det er da en del der ute som foretrekker å være helt clean shaven.. :wink:

Gjest I'm a joker
Skrevet

En gutt som går når han står foran en naken kvinne!

:hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

dette er selvfølgelig et kødde innlegg ser dere ikke det :roll: Virker meget realistisk ja, måtte i så fall være at hans fetisj var kjønnshår da :hoho:

Skrevet
dette er selvfølgelig et kødde innlegg ser dere ikke det :roll: Virker meget realistisk ja' date=' måtte i så fall være at hans fetisj var kjønnshår da :hoho:[/quote']

Ja, for at en mann skulle LIKE at en kvinne har kjønnshår er jo HEEEEEELT utenkelig! :roll:

Skrevet

Ja, for at en mann skulle LIKE at en kvinne har kjønnshår er jo HEEEEEELT utenkelig! :roll:

Nei overhodet ikke, men at han går fra en naken, klar kvinne (som han i utgangspunktet var klar for) kun fordi hun ikke har det, ER faktisk ganske utenkelig!

Skrevet

Nei overhodet ikke, men at han går fra en naken, klar kvinne (som han i utgangspunktet var klar for) kun fordi hun ikke har det, ER faktisk ganske utenkelig!

DET er jeg enig med deg i!! :)

Gjest I'm a joker
Skrevet

Men det er overhodet ikke galt i være homo, da.

For all del.

Fint å få det klart for seg.

:kul:

Skrevet

Jeg hadde da gått fra en gutt hvis det viste seg at han hadde hele tusenmeter-skogen der nede! Så hvis han syns barbert er ekkelt så skjønner jeg at han gikk! Stå på krava!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...