Piruette Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Skal kjøpe ny sofa, og i dag fant jeg en sofa som er nøyaktig den typen jeg er på utkikk etter! Stilen, fargen, alt.. Kostet 34.500, også er det nå 15 % rabatt på den. Men akkurat nå er den sofaen likevel litt i dyreste laget. Jeg lurer på om noen her vet om noen sofaen som har lignende stil, men som er i en litt annen prisklasse? Navn på merker, butikker, nettlenker? Tusen takk for tips
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Du må kjøpe den. Den var lekker!Anonymous poster hash: 30074...7bc
Piruette Skrevet 4. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2015 Du må kjøpe den. Den var lekker!Anonymous poster hash: 30074...7bc Jeg veeet! Ble helt forelska.. Vi har kjøpt et hus som er vi har renovert helt, og holder på med bad, gulv, vegger, kjøkken, stue og alt du kan forestille deg. Så sofa var ikke akkurat det kjærsten ville vi skulle bruke penger på før vi har fått gulv og alt annet nødvendig. Forståelig, men allikeveeeel!!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Får håpe den kommer på salg igjen da. Eventuelt kan du prøve å finne en billig versjon og eventuelt trekke om og pusse litt selv? Anonymous poster hash: 30074...7bc
Piruette Skrevet 4. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2015 Får håpe den kommer på salg igjen da. Eventuelt kan du prøve å finne en billig versjon og eventuelt trekke om og pusse litt selv?Anonymous poster hash: 30074...7bc Ja. Tenkte på det og! Får holde meg litt oppdatert på finn og bruktbutikker rundt omkring..! :D
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Stort bruktmarked på Ekeberg i Oslo i sep. Burde titte der.Anonymous poster hash: 30074...7bc 1
Piruette Skrevet 4. august 2015 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2015 Stort bruktmarked på Ekeberg i Oslo i sep. Burde titte der.Anonymous poster hash: 30074...7bc Takk for tips!!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #8 Skrevet 4. august 2015 Disse ligner litt, men kanskje ikke så veldig: http://www.fagmobler.no/stuen/sofaer/estelle-2-seter http://www.skeidar.no/produkter/valencia-sofa Huff, det er vanskelig når man faller for noe som overstiger budsjettet. Anonymous poster hash: 52caf...06a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #10 Skrevet 4. august 2015 Det er IKKE lurt å gå for den billigste. Begge søstrene mine gikk for en billig sofa for 3 og 4000kr. Få måneder senere og begge har byttet ut deler, benyttet seg av reklamasjonen flere ganger. Jeg kjøpte meg en sofa for 12 000 (kjøpt den på tilbud til 8000). Har ikke hatt noe problem, like gammel som mine søstre sine sofaer. Hun ene endte opp med å måtte selge sin for halve prisen på finn.no og kjøpe seg en enda dyrere sofa. Andre har sin enda, en del av sofaen går det ikke an å sitte på en gang, for den knirker og knaker og ene planken har knekt. Ikke overvektig, ingen barn som hopper i sofaen, normal bruk. Den er også ekstremt nuppete (stoff sofa, som på bildet). Jeg har syntetisk-skinn og den er like fin som da jeg kjøpte den. Bortsett fra noen skraper etter katten da Anonymous poster hash: f1f1d...be0
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #11 Skrevet 4. august 2015 Hva med en Slettvoll Dorian brukt? Anonymous poster hash: 119e8...74c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #12 Skrevet 5. august 2015 Det er IKKE lurt å gå for den billigste. Begge søstrene mine gikk for en billig sofa for 3 og 4000kr. Kan det vel være! Min sofa kostet 2990 kroner, har hatt den i 6-7 år nå og den er like fin og god som dagen jeg fikk den. Har blitt brukt mye. Anonymous poster hash: 7ad83...4a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå