AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #1 Del Skrevet 4. august 2015 Er dette mulig? Har slike kapsler hjemme som jeg vanligvis tar med på jobb fordi vi har en Tassimo-maskin der, men hjemme har jeg ikke det. Er det likevel mulig å lage drikken uten maskinen? Setter stor pris på svar Anonymous poster hash: 678a2...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #2 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg har løst "problemet" Anonymous poster hash: 678a2...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #3 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg har løst "problemet" Anonymous poster hash: 678a2...eb9 Hvordan da?Anonymous poster hash: 98ee8...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #4 Del Skrevet 4. august 2015 Hvordan da?Anonymous poster hash: 98ee8...ed0 Skulle lage en chai latte. Da tok jeg kapselen med te og helte ut innholdet oppi en teklype som jeg deretter lagde som vanlig te, og deretter tok jeg kapselen med melk/fløte og skummet denne manuelt i en liten beholder. Dette helte jeg oppi teen, og vips så hadde jeg en chai latte hehe Smakte ikke så aller verst heller Anonymous poster hash: 678a2...eb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #5 Del Skrevet 4. august 2015 Skulle lage en chai latte. Da tok jeg kapselen med te og helte ut innholdet oppi en teklype som jeg deretter lagde som vanlig te, og deretter tok jeg kapselen med melk/fløte og skummet denne manuelt i en liten beholder. Dette helte jeg oppi teen, og vips så hadde jeg en chai latte hehe Smakte ikke så aller verst heller Anonymous poster hash: 678a2...eb9 Kapslene er jo laget for at man skal presse damp gjennom dem, og kun det som dampen tar med skal i drikken! Se denne tråden: http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/391877-om-kapselkaffe-kan-noen-forklare-meg/#entry3471880 og her: http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/391872-dolce-gusto-cappucino-ice-kan-kapslene-brukes-uten-maskin/#entry3471900 (Tassimokapsler og Dolcekapsler er vel lignende greier med lignende innhold og fremgangsmåte for tilberedning?) Anonymous poster hash: 7d84f...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå