Pawn Hearts Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 (endret) I så fall vil jeg tipse om en konsert på friluftsteateret i vollgraven. Den kypriotiske artisten Alkinoos Ioannidis vil spille med band (forrige gang jeg så ham, var han alene). Ioannidis lager – etter min mening, selvfølgelig – veldig spennende (og overveiende akustisk) folk-poprock med noen sykt intrikate strykerarrangementer. Han er multiinstrumentalist, men jeg tror han vil holde seg til gitar og sang på mandag. En liten advarsel til alle tilhengere av Schäuble og nyliberalismen: Han er temmelig venstrevridd, og klippene her er fra den store nei-demonstrasjonen i Athen 3. juli. PK står for Perdikaris Kozi, for dem som måtte lure. Jeg er usikker på billettprisen, men tidligere har slike konserter kostet 20 euro. Det lønner seg å enten kjøpe billett på forhånd eller være tidlig ute. Oops! Jeg glemte å skrive at konserten begynner 21.30. Endret 4. august 2015 av Pawn Hearts
Pawn Hearts Skrevet 4. august 2015 Forfatter #2 Skrevet 4. august 2015 Nå har jeg undersøkt litt mer, og det ser ut som om billettene er billigere enn jeg trodde. Her står det både 15 og 12 euro, og det kan bety at de er billigere i forsalg (sånn var det iallfall med Marianne Faithfull-billettene for noen år siden): http://www.viva.gr/tickets/music/theatro-melina-rodos/alkinoos-ioannidis/ Her står hele bandet også, og foruten Alkinoos selv (gitar, lutt og sang) består det av Giorgos Kaloudis (cello og lira, en gresk feletype som brukes mye i folkemusikk), Manolis Pappos (bouzouki og lutt), Fotis Siotas (fiolin og bratsj) og Dimitris Tsekouras (kontrabass). Dette kommer til å bli dritbra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå