AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Har en supersmart budsjettapp på mobilen som jeg ønsker å få til å bruke på datamaskinen. Er det noen som vet om dette er mulig? Har en multicom Talisa, win 8 ... med Opera som standard nettleser Anonymous poster hash: df376...ae4
Jonencloud Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 nei, mobilapper er kompilert for ARM arkitektur og android/ios operativsystemet, med mindre produsenten har kompilert en utgave for X86 og Windows er det ingen måte å bruke appen på Windows. det finnes emulering, men det er gjerne en veldig ustabil løsning
ermannda76 Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Har en supersmart budsjettapp på mobilen som jeg ønsker å få til å bruke på datamaskinen. Er det noen som vet om dette er mulig? Har en multicom Talisa, win 8 ... med Opera som standard nettleser Anonymous poster hash: df376...ae4 Hvis du googler "android emulator", evt. "ios emulator for windows", så får du opp noen alternativer som f.eks. BlueStacks. Du kan se her for noen omtaler: http://techapple.net/2014/12/top-7-free-android-emulators-windows-788-110-pccomputer-run-android-appsgames-windows-78-110/ Men som Jonencloud sier er det langt i fra en perfekt løsning. På min eldre laptop brukte den jeg prøvde så mye ressurser at jeg giddet ikke bruke den mer. Men hvis du har veldig lyst til å bruke akkurat den appen så kan det jo være verdt noen forsøk. Selv bruker jeg forresten GnuCash til budsjett. Det er en viss læringskurve, men veldig enkelt og effektivt når du har lært det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå