Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er de seriøse?

Anonymous poster hash: 8068e...83a
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fornøyd. Har handlet en del der :)

• Liker 2
Skrevet

Kjøpt masse der. Veldig fornøyd.

• Liker 1
Gjest imperio
Skrevet

Har svidd av over 10 000kr hos de og kun én gang har det vært en feil, men det som manglet ble sendt på dagen og mottatt to dager senere uten ekstra kostnader eller tull.  :laugh: Så er veldig fornøyd. 

Skrevet

Er veldig fornøyd med dem, bestilt mye derfra. 

Hatt bare en hendelse der jeg ikke fikk det jeg bestilte, og ingen info, endte med at jeg fikk hevet bestillingen. Ellers har jeg aldri hatt problemer :)

• Liker 1
Gjest 82girl
Skrevet

Bestilte en tv-serie der en tirsdag, dagen etter lå den i postkassen ☺

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Da tar jeg sjansen på å handle der :) Takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Også bare fornøyd. De er jo blant de aller største og mest kjente nettbutikkene for nordmenn, og det hadde de neppe vært om de var annet enn seriøse. Mottok en pakke derfra senest for tre dager siden, og alt var fint denne gangen også.

Anonymous poster hash: 478ff...b27
AnonymBruker
Skrevet

Er de seriøse?

De er absolutt seriøse. Gode erfaringer med rask levering derfra. Veksler mellom dem, amazon og Platekompaniet ut fra hvilke priser som tilbys. 

Anonymous poster hash: d13d2...9b0

• Liker 1
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Jeg har bestilt derifra i perioder og bestiller gjerne 5-6 av gangen. Ender ofte opp med at 1-2 av dem ikke stemmer med det jeg har bestilt. Jeg fikk en dokumentar om verdensrommet istedenfor postman pat the movie. Utrolig irriterende og skjer alt for ofte.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Ja, altså, dersom man kaller det kort levering og seriøsitet å bruke et halvt år på å finne ut at filmen du bestilte ikke kan sendes til deg, så...

Skrevet (endret)

Jeg har bestilt både t-skjorter, bøker og dvd'er derfra mange ganger, og det har aldri vært noe problem eller krøll. Fått det jeg har bestilt i løpet av få dager i posten.

CDON.no har eksistert i mange år allerede. Tror det var en av de første nettbutikkene jeg var borti (jeg fikk hjemme-pc i -98). CDON startet opp i -99, og har altså holdt koken i 16 år som nettbutikk.

Endret av Million
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...