Gå til innhold

Hadde gitt alt for å sett ut som et lykketroll...........

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann,

Har prøvd å få langt hår i 8 år nå, men det rekker alltid å bli slitt før det blir langt... Prøver å klippe det ofte, men føler håret mitt blir slitt etter bare en mnd (skikkelig tynt, nordisk hår). :-/ Jeg hadde extentions for noen år siden, og har aldri følt meg bedre. Dessv kan jeg ikke ha dette, da dette ødelegger håret mitt. HVORDAN KAN JEG FÅ LANGT HÅR? Livet er så urettferdig. Dette har gått skikkelig på selvtilliten min rett og slett. :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:  :grine:

Anonymous poster hash: 8dcc4...ad3
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Joshua sitter fengslet i Kongo. Det er verre.

Anonymous poster hash: 25ecf...7b6
AnonymBruker
Skrevet

Joshua sitter fengslet i Kongo. Det er verre.

Anonymous poster hash: 25ecf...7b6

Dessuten er han ikke helt i form sies det

Anonymous poster hash: 3be35...fb3

Skrevet (endret)

Du er ikke alene, om det er noen trøst :hug:

Jeg har også det typiske, tynne nordiske håret. Tynt og pistrete etter bare noen uker etter frisørbesøk. Det tar ikke lang tid før det ser slitt ut igjen etter en klipp.

Mitt hår når til rundt skuldrene, lenger enn det får jeg det aldri, før det må klippes igjen. Sånn har det vært i alle år og jeg er godt voksen.

Jeg har de siste månedene/halvåret tatt Omega 3 tilskudd og multivitaminer, samt ekstra B-vitaminer, i håp om bedre kvalitet på håret. Det har så langt ikke hjulpet en dritt, for å si det på godt norsk...!

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å gå over til null shampoo og annet i håret, da slites det ikke så fort. Mange får langt flottere hår av å kjøre uten produkter.

Anonymous poster hash: eaf27...2c0

AnonymBruker
Skrevet

Hva med clip-on extensions? De sliter ikke på håret på samme måte som andre extensions. Hårtypen og --kvaliteten din er det ikke så mye å gjøre med dessverre, med mindre håret ditt er svakt som resultat av B-vitaminmangel. Da kan tilskudd hjelpe :)

Anonymous poster hash: 7cfc6...35f
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å vaske håret for ofte, det kan hjelpe.

Håret mitt begynte å vokse som et uvær etter jeg begynte å drikke øl i studietida, men det er ikke et tips du trenger å ta til deg bokstavlig TS -- med mindre du er gammel nok 😂😁

Anonymous poster hash: b7d4d...57b

Skrevet

Jeg trodde du mente rund figur og hår i konstant anarki :-D ikke gøy det heller.

Du får egene vitaminer for tykkere hår og om du går med oppsatt hår og bruker naturbørste sliter det mindere på håret kansje koste på deg en proff shampo?

Kommer ikke på noe bedere :-) finnes så mange rå frisyrer :-) du kan heller gjøre noe nytt som du blir fornøyd med. Plan B om ikke annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...