AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Dårlig overskrift kanskje. Men saken er uansett barnefar har fått fritak fra å betale bidrag i 3 år pga han sluttet i jobb å begynte på skole. Jeg har bare fått bidragsforskudd fra NAV desse årene. Jeg og barnefar har ingen kommunikasjon, han har aldri villet ha samvær etter forholde tok slutt da barnet var 6mnd. Det jeg lurer på er nå når de 3 årene har gått og han har begynt i jobb. Må jeg søke via NAV for å få fastsatt bidrag på nytt? Eller skjer det automatisk ettersom han fikk fritak fra NAV å betale?Anonymous poster hash: 20923...880
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Tror du ikke det er lurt å stille spørsmålet til NAV? Både for å få svsr og for å vekke sovende "hunder" til live? Anonymous poster hash: 09ad1...3f5 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Tror det er far som må ta opp saken selv, når han er ferdig utdannet og kommet seg i jobb. Eller så blir han evt. skyldig for de mnd han ikke har betalt(og kunne betale). Her slapp far å betale 7 år fra da han begynte på utdanningen sin, men jeg har ikke brydd meg så alt for mye med dette ang. bidrag. Han ser aldri barnet eller vil ha noe med ungen å gjøre, så da klarer vi oss fint uten pengene hans også.Anonymous poster hash: 2506a...d97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå