AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 ....og jeg føler meg like nervøs og usikker som når jeg var 15... Men skulle jo tro man ble litt mer selvsikker og tøff med årene, men ikke på det området tydeligvis. Mangler jo erfaring der... Skal møte en jeg har mailet med en ukes tid, en som tok kontakt på sukker.no. Første gang jeg møter noen på den måten også. Har bare avtalt å gå en liten tur, og ta en kaffe sammen, og jeg har egentlig ingen store forventninger. Tvert i mot regner jeg egentlig med at vi ikke passer sammen, selv om vi har en god del felles interesser. Men likevel blafrer det godt i magen med tanke på torsdagen nå... Noen gode tips for en som har vært ute av gamet så lenge?? Anonymous poster hash: 1704d...b91
gjest 321 Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Hei du, så gøy at du skal på date! Syntes det høres ut som om du har ganske god kontroll jeg - "lave forventninger og en enkel og casual date":) Det beste tipset jeg kan komme med er å bare prøve å ha det gøy, Ikke tenk for mye! Så tror jeg daten din blir kjempefin! Lykke til, kos deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå