Gå til innhold

Makrell i tomat - sunt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig fått smaken for makrell i tomat. Er dette sunt? Har den feks omega-3?

*lever i håpet*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Makrell i tomat er sunt ja :wink: inneholder sunt fiskefett fra makrellen, altså omega-3. kos deg med den du!

Skrevet

Ah, fint! Selv om jeg fortsatt ikke er sikker på om det er godt, eller ikke. Godtvondt på en måte.

Gleder meg til tuben kommer, boksene holder seg så dårlig.

Skrevet

Makrell i tomat er nammenam! :D

Skrevet

har testet tuben, den er kjempe fin. Men jeg er veldig glad i stykkene jeg da, i tuben er makrellen kvernet. Men den holder seg jo mye bedre i tuben, en boks må man nesten spise opp med en gang.

Skrevet

Går på Grete Roede nå, og vi har fått beskjed om at vi kan spise mye makrell i tomat fordi det er så mange sunne ting i det, og at selv om det er endel fett så er det sundt fett så det gjør ikke stort.

Skrevet

Hvis jeg ikke husker feil dekker 1 skive med makrell i tomat dagsbehovet for Omega3! :-)

Og så så godt som det er.... :sikle:

Skrevet

Regner med at sunnheten ikke gjelder lenger hvis du tar majones på.. Også kalt flykrasj :sjarmor:

Skrevet

Hehe... Tror nok ikke det er lurt å dynke den i majones hvis man vil være sunn nei.,..

Skrevet

Jeg har også et elsk/hat-forhold til makrell i tomat, men har oppdaget de runde boksene fra King Oscar, og de er stort sett borte i løpet av en dag. Eneste dumme med den typen makrell, er at det ikke er så mye biter som i den vanlige fra Stabburet. Jeg fikk prøve på en ny type, med curry, men har ikke testet den ut enda.

Skrevet

Makrell i tomat med agurkskiver oppå.

Spiser det nesten hver dag til lunch, en boks makrell holder akkurat på to-tre skiver.

Dessuten, agurken oppå gjør at en ikke får det makrellfettlaget på overleppa. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...