AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Hei! Noen som har kjøpt en ny lærsnor/skinnsnor til sin Louis Vuitton Noe veske hos Louis Vuitton i Oslo? I såfall hva har den kostet og sender de via posten til kjøper? På forhånd takk for svar Anonymous poster hash: b4ecd...a43
Sjenertjente Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Bestilte nettopp en ny en selv. Kostet rett under 400kr også sendte de den bare i posten til meg
belle_ Skrevet 4. august 2015 #3 Skrevet 4. august 2015 Bestilte nettopp en ny en selv. Kostet rett under 400kr også sendte de den bare i posten til meg Ååå, hvor bestilte du fra? Min er ødlagt, revnet av en bit så den er alt for kort
Sjenertjente Skrevet 4. august 2015 #4 Skrevet 4. august 2015 Ååå, hvor bestilte du fra? Min er ødlagt, revnet av en bit så den er alt for kort Bare ringte inn til Louis Vuitton i Oslo
belle_ Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 Bare ringte inn til Louis Vuitton i Oslo Jeg bor i Oslo, så da er det vel bare å stikke innom butikken ? Var det akkurat 400 det kostet?
Sjenertjente Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Da er det jo bare å stikke innom da Husker ikke helt nøyaktig, men det var hvert fall ikke mer enn 400kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå