Gå til innhold

Nullstilling av iPhone

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en iPhone 4s som jeg skal selge, men ønsker da å nullstille den først, slik at alt "mitt" på den forsvinner.

Dessverre har jeg glemt koden på den, da jeg ikke har brukt den på et halvt år. Søkte opp en oppskrift, der det sto at jeg skulle slå den av, koble til iTunes og da nullstille og gjenopprette iPhone.

Gjorde dette, tok noen minutter. Når jeg slår på iPhonen nå, kommer den direkte inn på menyen for å velge språk osv., og det gis beskjed om å sette inn et gyldig SIM-kort (det er ikke noe SIM-kort i den nå). 

Betyr det at den nå er nullstilt? Når en eventuell kjøper setter inn SIM-kort, så vil ikke han/hun kunne se mine ting på iPhonen? 

Hilsen jente som er helt grønn på elektronikk :P 

Anonymous poster hash: e744a...460
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet noe om dette? Skal selge den i dag :) 

Skrevet

Hvis du har gjenopprettet telefonen via iTunes og ikke klargjort telefon fra backup skal den være nullstilt.

Du kan gå igjennom oppsettet selv for å komme inn til telefon, slik at du er helt sikker. Dermed kan du bare foreta en ny gjenoppretting via iTunes.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har gjenopprettet telefonen via iTunes og ikke klargjort telefon fra backup skal den være nullstilt.

Du kan gå igjennom oppsettet selv for å komme inn til telefon, slik at du er helt sikker. Dermed kan du bare foreta en ny gjenoppretting via iTunes.

Men jeg kommer meg jo ikke inn på telefonen uten et gyldig SIM-kort. Og det har jeg ikke for denne :( Derfor kommer jeg ikke lengre enn der man velger språk, når jeg slår på telefonen. 

Skrevet

Du skal da kunne det uten å ha SIM i? Jeg har gjort dette før mener jeg, bare trykk på avbryt eller noe sånt.

Er forresten telefonen operatørlåst?

Skrevet

Når du kobler den til data'n, har du et valg som heter "fabrikkinnstillinger" mener jeg å huske å sett når jeg skulle legge til side min gamle iPhone. Det gjøres vis iTunes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...