Gå til innhold

Gordon Ramsay på Facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har følgt ham en stund, men kjenner frokosten kommer litt høyt opp i halsen nå. Før var det mer matbilder og familiebilder, men de siste månedene har han jo tatt helt av med å legge ut halvnakne bilder av seg selv/bar overkropp-bilder. Sånn "se, jeg har trent, se så flink jeg er"-bilder. Hva skjer? Han er en KOKK, hvor ble at matbildene og matinspirasjonen og hvorfor tror han alle er interesserte i å se puppene hans? Ser man på kommentarer, så er det halvgamle kjerringer som vil ha sex med ham osv, og det er tydeligvis noe han liker da?

Blæ....

Anonymous poster hash: 610c1...c87

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har følgt ham en stund, men kjenner frokosten kommer litt høyt opp i halsen nå. Før var det mer matbilder og familiebilder, men de siste månedene har han jo tatt helt av med å legge ut halvnakne bilder av seg selv/bar overkropp-bilder. Sånn "se, jeg har trent, se så flink jeg er"-bilder. Hva skjer? Han er en KOKK, hvor ble at matbildene og matinspirasjonen og hvorfor tror han alle er interesserte i å se puppene hans? Ser man på kommentarer, så er det halvgamle kjerringer som vil ha sex med ham osv, og det er tydeligvis noe han liker da?

Blæ....

En ting er han i bar overkropp. Jeg synes det er værre med alle bildene av barna hans.

Men jeg er enig, jeg følger han for å se mat, ikke for å se han og familien.

Anonymous poster hash: ea3db...ae3

Skrevet

Måtte inn og se. Ble litt skuffa. Er jo bare to bilder av puppene hans.

AnonymBruker
Skrevet

Måtte inn og se. Ble litt skuffa. Er jo bare to bilder av puppene hans.

Nei, det er sikkert 400

AnonymBruker
Skrevet

En ting er han i bar overkropp. Jeg synes det er værre med alle bildene av barna hans.

Men jeg er enig, jeg følger han for å se mat, ikke for å se han og familien. Anonymous poster hash: ea3db...ae3

Ja, det blir vel det samme. Usj

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må faktisk si at jeg synes denne hissige lysluggen er ganske kjekk.Og det at han kan lage mat er heller ingen ulempe.Flott mann!

Anonymous poster hash: d7413...1a7
AnonymBruker
Skrevet

Han er faktisk ganske snasen :fnise:

Anonymous poster hash: 86568...e2a

Skrevet

Han ser jo ut til å være på ferie ...

AnonymBruker
Skrevet

11050279_987853917904539_835861792182860

Anonymous poster hash: be026...434

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at det er kleint, men fyren er jo supermann med tanke på alt han får gjort. Eier en mengde restauranter, tvshow, trening, osv, osv.

Anonymous poster hash: 68116...2d2
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...