snuppilura93 Skrevet 4. august 2015 #1 Skrevet 4. august 2015 Hei! Samboeren min og jeg har såå lyst på en ferie på sørlandet, helst i telt (ikke på campingplasser). Problemet er at jeg ikke aner hvor det er lov å sette opp telt, eventuelt hvor det er fine steder å være... Vi skal ha med oss en liten hund på ferien og ønsker derfor ikke å være inne på campingplasser eller tette områder ettersom han da alltid må gå i bånd. Planen er å starte i Grimstad, fortsette til Arendal, så til Kristiansand og kanskje ende opp i Bergen. Er det noen som vet om noen fine steder/fjellområder vi kan sette opp telt?
Kjetil E Skrevet 4. august 2015 #2 Skrevet 4. august 2015 Hei! Samboeren min og jeg har såå lyst på en ferie på sørlandet, helst i telt (ikke på campingplasser). Problemet er at jeg ikke aner hvor det er lov å sette opp telt, eventuelt hvor det er fine steder å være... Vi skal ha med oss en liten hund på ferien og ønsker derfor ikke å være inne på campingplasser eller tette områder ettersom han da alltid må gå i bånd. Planen er å starte i Grimstad, fortsette til Arendal, så til Kristiansand og kanskje ende opp i Bergen. Er det noen som vet om noen fine steder/fjellområder vi kan sette opp telt? Eh ville det ikke være mer naturlig å starte I Arendal, siden det blir frem og tilbake hvis du starter I Grimstad, for så å reise til Arendal, og deretter fortsette mot Kristiansand og Bergen.
snuppilura93 Skrevet 4. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2015 Eh ville det ikke være mer naturlig å starte I Arendal, siden det blir frem og tilbake hvis du starter I Grimstad, for så å reise til Arendal, og deretter fortsette mot Kristiansand og Bergen. Hehe jo det er det, jeg skrev det i feil rekkefølge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå