Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg har betalt over 2000 kroner til legen min i 2015. Har fått frikort nå. Jeg går til arb.rettet rehabilitering 3 ganger i uken og får drosje. På frikortet står det at den dekker reiser i forbindelse med behandling og undersøkelse. Jeg går til Frøyaklinikken en gang i uka. Kan jeg bestille drosje da også?

Anonymous poster hash: 62c15...99d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Reise til og fra lege, spesialist, fysioterapi, psykolog og røntgen dekkes på billigeste måte står det visst nok i forskriften.

Dersom du må ha drosje, så må fastlegen din rekvirere. Jeg vet ikke nok om hva de ulike behandlingene du nevner er for noe til å svare om du kan få dekket drosje. Snskk med legen din han avgjør og ordner.

Anonymous poster hash: e3422...025

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Reise til og fra lege, spesialist, fysioterapi, psykolog og røntgen dekkes på billigeste måte står det visst nok i forskriften.

Dersom du må ha drosje, så må fastlegen din rekvirere. Jeg vet ikke nok om hva de ulike behandlingene du nevner er for noe til å svare om du kan få dekket drosje. Snskk med legen din han avgjør og ordner.Anonymous poster hash: e3422...025

Ok takk for at du svarte. Jeg skal ringe legen min

Anonymous poster hash: 62c15...99d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...